Firstperson / Shoot em' up

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
är inte inblandad i 2142 delen men jag tror nog att den snurrar än, men vi har bytt ganska mycket hårdvaruservers så den kanske har fått nutt nummer.....sök !!

Last edited:
FEAR och FEAR 2 är riktigt najs. Half-Life 2 med tillägg tycker jag håller riktigt länge också. Star Wars: Republic Commando tycker jag är riktigt schysst också.

Om du vll ha lite mer skräck, testa Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth också. Mer än löst baserat på H.P. Lovecrafts novell 'The Shadow over Innsmouth'.

Det enda onlinespel jag gillat är nog Battlefield: Heroes. När det kommer till FPS. Jag gillar inte onlinespel så mycket.

Vi får väl försöka dra ihop ett gång och lira på ICEMANnen´s servrar:yoparty
Jag brukar köra på =uka= infantry only servern,
Bra/hårda regler och bra admins:tummenupp
Min profil: http://bf2s.com/player/45062233/ (du ser där om jag är online)

Uj, ser att jag inte lirat sedan augusti 2007... misstänker man är lite ringrostig :D

Lite förvånad över att jag ligger + på K/D ration :va tycker man dog hela tiden

Köpte mig Halo: Combat Evolved och FarCry 2 nu. 99kr/st tycker jag det är värt :tummenupp

FEAR och FEAR 2 är riktigt najs. Half-Life 2 med tillägg tycker jag håller riktigt länge också.
Världens bästa game tycker jag. Och med Episode 1 och 2 blir det bara roligare. Dock har jag inte klarat det än men har det sparat på min andra laptop som av någon anledning inte vill gå igång även om jag har sladden inkopplad :va
Surt som fan då jag kommit en jävla bit och vill inte köra om det igen (har en fobi på ett visst ställe när man ska ta sig förbi jättemyran Arne...:näsblod)

Last edited:
Team Fortress 2 rokkar fett!

Jag köpte COD MW när det kom för att spela online men det sög fett om man jämför med cod ua som är baserat på andra världskriget och faktiskt "kräver" att man samarbetar för att vinna.
Dom nyare cod varianterna är bara spray and pray spel med noll lagkänsla enligt mig. då kan man lika gärna spela unreal tournament.

Last edited:
Vi får väl försöka dra ihop ett gång och lira på ICEMANnen´s servrar:yoparty
Jag brukar köra på =uka= infantry only servern,
Bra/hårda regler och bra admins:tummenupp
Min profil: http://bf2s.com/player/45062233/ (du ser där om jag är online)

Fan med poäng du har! Jag har spelat i perioder och snittat typ 10000 päng per år :tungan.
Ibland har man jagat märken och band, tex springa runt och kniva 7 pers på en runda, gäller att välja rätt bana då.

Tycker det låter som en bra idé och köra på Icemannen server. Icemannen och Torgo är väl på? Vi kan ju diskutera via PM om/när det blir aktuellt.

Shit jag borde nog inte visa min profil då den visar hur tragiskt mycket tid jag slösat på
bf2 :näsblod, men jag kan väl försvara det lite då det är det enda spelet jag spelar :tungan

http://bf2s.com/player/60993773/

Så jag inväntar häcklingarna med spänning :D

ps: sen ska det läggas till ett antal hundra timmar orankat clanspel åxå:yoparty

COD of BF/BC funkar kanon. Kör just nu MW2 online, vilket är hela poängen med det spelet. Samma sak med bad Company, även om SP kampanjen i bad Company är riktigt bra. SP på COD har alltid varit "sådär". Är även med i Beta test teamet på BF/BC2.. DET kommer rocka fett!

Tycker också Half-Life 2 håller fortfarande.. med påbyggnationerna via STEAM blir speltiden genom alla banor LÅNG.. Saknar dock Blueshift och opposing force som de gjorde till gamla half-life faktiskt.. Tyckte Barney var cool..

Till Half-life 2 finns det en massa fribanor man kan plocka hem.. några riktigt genomtänkta. Bäst att ta hem dem via STEAM.

Jag körde även nått FPS som jag köpte via steam.. Handlade om en kille som blev djävulens hantlangare som kunde suga energi ur sina döda fiender.. var rätt så bra, men jag kommer f*n inte ihåg vad det hette..

Tipsar om S.T.A.L.K.E.R.
Rätt skönt singelspel.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!