Firstperson / Shoot em' up

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Här kan vi ju snacka om pang pang osv :tummenupp

Fixade hem Call of Duty: Modern Warfare II för en kort tid sedan. Spelade ut det på lite under 7 timmar. Det var bra men litet som sjutton tycker jag. Va fan ska man nu panga för något?

Last edited:
Nu ska du fortsätta spela det online, det är där det är skoj! :tummenupp
Neh.. jag är inte så mkt för ånlajn. Varför finns inte Halo till PC för! Crysis som jag vill lira kommer nog vara för avancerat för min dator. Trist då med lagg eller taskig grafik.

Minimum: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster.
You Have: 2.00 GHz
//http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Allt annat i testet klarade jag av bra

Last edited:
Neh.. jag är inte så mkt för ånlajn. Varför finns inte Halo till PC för! Crysis som jag vill lira kommer nog vara för avancerat för min dator. Trist då med lagg eller taskig grafik.

Minimum: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, AMD Athlon 2800+ (3200+ for Vista) or faster.
You Have: 2.00 GHz
//http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Allt annat i testet klarade jag av bra

Jag säger som föregående. Det är Online du ska spela.
Jag har kört en liten bit på single player på det men det roliga är att spela online. Säger du att du inte är så mycket för online så är det nog bara för att du inte testat det tillräckligt.

Det kan dock vara lite segt i början då man måste få en lite högre grad för att kunna välja alla spelalternativ och kunna få lite fler vapen. När man börjar har man bara ett fåtal vapen så man är lite i ett underläge men det innebär ju bara att man måste vara lite bättre för att lyckas.

Har du inte testat så kan du inte avfärda onlinespel.

Finns bara ett spel Left 4 dead 2 bara att lira online tar alldrig slut!

Annars finns ju Serious Sam i ny fin HD-version :yoparty

Far Cry 2 är ju jävligt najs, inte riktigt som MWF2, men det är snyggt, kul och är "långt":)

Halo: Combat Evolved (frequently referred to as simply Halo) is a first-person shooter video game developed by Bungie. The first game of the Halo series, it was released on November 15, 2001 as a launch title for the Xbox gaming system,[1] and is considered the platform's "killer app."[6] With more than five million copies sold worldwide as of November 9, 2005,[7] Microsoft released versions of the game for Microsoft Windows (ported by Gearbox Software) and Mac OS X in 2003

då tycker jag att du har köpt spelet i onödan om du bara spelar singelplayer.
synd bara att många har börjat fuska men så är det väl i många onlinespel

Det gamla FarCry? Det duger ett tag iaf. Sen hade jag nog provat Crysis ändå. Det är riktigt skoj! Smyga runt i buskarna och kniva ner motståndarna bakifrån.. Eller så går man in och röjjer med fetaste puffran, funkar det med :D

Får kanske ge onlinespelandet en chans då. Kommer väl inte få någonting annat gjort om jag väl börjar då man vill komma åt tyngre vapen så fort som möjligt :D

Far Cry 2 är ju jävligt najs, inte riktigt som MWF2, men det är snyggt, kul och är "långt":)
Lirat Far Cry (första) och det var jävligt kul tyckte jag. Klarat det också. Håller på att ta hem Far Cry 2 nu.
Halo: [7] Microsoft released versions of the game for Microsoft Windows (ported by Gearbox Software) and Mac OS X in 2003
Oh, jag tar hem det nu :tummenupp
då tycker jag att du har köpt spelet i onödan om du bara spelar singelplayer.
Köpa och köpa..:näsblod
Det gamla FarCry? Det duger ett tag iaf. Sen hade jag nog provat Crysis ändå. Det är riktigt skoj! Smyga runt i buskarna och kniva ner motståndarna bakifrån.. Eller så går man in och röjjer med fetaste puffran, funkar det med :D
Har klarat FarCry och var nöjd med det spelet. Crysis kommer nog vara lite för avanceraat för min dator. Men det skadar ju inte att prova :tummenupp

Dead Space! Bra stämning i hela spelet. Rekomenderas starkt!

[YOUTUBE-ID]aE2lPGsvjC4[/YOUTUBE-ID]

Resident Evil 5, inte lika bra som 1 men är helt ok

[YOUTUBE-ID]UX89tmpiuDA[/YOUTUBE-ID]

Battlefield 2 är fortfarande överlägset bästa fps onlinespelet (cs nördarna kan dra en EkClig matta över sig)

Men BF badcompany 2 kommer till pc (öppen beta släpps efter nyår) med planerad release i mars och jag hoppas det kan bli en värdig uppföljare.

Under tiden är ni alla välkomna in på BF2 gotlandservrarna där jag förövrigt är admin, vi har 14 servrar uppe o snurrar.........pew pew :tummenupp

http://bfg.nu/

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...