The Stiffmeister
Master of disaster!
jag betalar själv 2600 hel/hel hos if för vtr(¨97) 32år,garage,bör på landet

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

jag betalar själv 2600 hel/hel hos if för vtr(¨97) 32år,garage,bör på landet![]()
Ok, det är dryga tusingen under vad jag betalt för halv/hel på SVn!! 28, garage, utanför Malmö (Vellinge)...
Nöjd med Firestormen btw?

.I år går ju dessutom Firestorm i graven som modell...

SV1000 finns väl inte heller som ´08? De som uttalat sig om att ljudet skulle vara fetare på SV har nog aldrig lyssnat på en VTR med rätt pipor...![]()

Ja, det skulle verkligen kunna vara en helrätt kombinationVTR med rätt pipor skulle kunna vara en med LeoVince kolfiber. Lägger en "lagom" bullermatta! Framför är ljudet vid avslag/motorbroms fantastiskt!![]()
Ja, det skulle verkligen kunna vara en helrätt kombination![]()
)) dynojeta(eller motsvarande), kn-filter bänka,och sätt öhlinsfjädrar i framgaffeln och du har bra förutsättningar för hojskoj! Ja, det skulle verkligen kunna vara en helrätt kombination![]()

VTR rullar som tidigare sagt på sista säsongen, försäljningsmässigt alltså. Klassiker. Känns inte som om SV1000 har samma "aura" som VTR.
/DR J

Det är ju helt underbart ! - om det sitter lite mullerburkar på. KANONTRÅD tamefan
:
Men, efter har läst tråden, så måste jag testa mer. "Bakhjulsbenägenhet", det är ju en av de roligaste grejerna.

På www.bikestyle-racing.se finns det en 17/19/22/24 insexadapter som du kan köpa för 169kr. Halva priset.![]()
Du kan ju kolla lite va dehär killarna säger när de kör eller bara titta på lite V-tvin bus.
http://bikerpunks.com/videos/fastbikes-honda-vtr-ducati-916-suzuki-tl-1000r.html
Jag är ju superpartisk när det gäller VTR-TL. Så jag säger ingeT(L).
/N
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller