Då får du väl lägga till en VTR SP-1/2 och en RSV Mille (R) i diskussionen också för rättvisans skull...Twosaint skrev:Varför just mellan TLS och VTR ?
Skiljer ju inte så många pengar upp till en TLR.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då får du väl lägga till en VTR SP-1/2 och en RSV Mille (R) i diskussionen också för rättvisans skull...Twosaint skrev:Varför just mellan TLS och VTR ?
Skiljer ju inte så många pengar upp till en TLR.
Eldstorm skrev:Då får du väl lägga till en VTR SP-1/2 och en RSV Mille (R) i diskussionen också för rättvisans skull...![]()
Fudpucker skrev:Då var nog alla dom jag kollade upp strypta iaf på papperet.
Kan ju inte direkt vara en dyr försäkring om dom ligger på"45"kw.
Nu vet jag bara inte om jag ska byta hoj nu i vår eller vänta till hösten.
OsiS skrev:Fastbikes har en grym film som jämför VTR, TL(S?) och nån Ducce.
Kolla in den så får du mycket info från några galningar.
Finns på SH hubben!
Marcus_72 skrev:Tjena,
Vad jag vet så har TL1000S samma ram som sv650 och den pallar inte riktigt en 1000-kubikare. Så därför föll valet på stromen, som dessutom ser grymmare ut. Har ingen erfarenhet av TL1000R, den verkar dock ha en vassare ram.
Black-Wolf skrev:Den filmen är nice![]()
Någon kommenterar i filmen " There is that running wide problem again" Var teh VTR eller TLR som de syftade på![]()
/BW
Någon kommenterar i filmen " There is that running wide problem again" Var teh VTR eller TLR som de syftade på![]()
/BW
/BW
Marcus_72 skrev:Vad jag vet så har TL1000S samma ram som sv650 och den pallar inte riktigt en 1000-kubikare
Bollox skrev:En del gnäller på ramar osv. Vad vet ni om vad som är bäst? Som om en stor mc tillverkare som Suzuki, skulle ta fram en ny modell, med hjälp av sin arme med tekniker, datorer, tester osv, gör fel och tillverkar en "för klen" ram?Varför hänger ni på sporthoj, ta anställning hos en mc-tillverkare och visa hur dom borde göra.
Hur mycket soppa drar TL:en? Någon som sa att dem är rätt törstiga.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |