brallan
Då Fantomen är vred darrar lejonet.
men nån måste väll ha nåt att bidra med i mitt mc köp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
okej men det var inte det jag var ute efter , utan vilken av hojarna som jag är intresserad av skulle vara det bättre köpet ..Goodstuff skrev:I Rookie 1000 får du borra upp din 750 om du vill. 601-1300 cc är tillåtet.
brallan skrev:okej men det var inte det jag var ute efter , utan vilken av hojarna som jag är intresserad av skulle vara det bättre köpet ..
jo har kört fireblade en del så jag vet hur de går , men kawan har jag aldrig körtGoodstuff skrev:Svarade på en fråga som kom upp, sorry.
Prova bägge hojarna. Det är ju du som ska köra med den och inte någon annan. Jag skulle ta Bladen för Kawan är för tung.
Goodstuff skrev:I Rookie 1000 får du borra upp din 750 om du vill. 601-1300 cc är tillåtet.
jo det verkar som att bladen har största övertaget , effekt / vikt , men kawan har ju utseendet något som bladen inte har iallafall inte de äldre tror det blir en kawa iallfall skulle den vara för slö finns det ju massa gött trimm att skruva ditRW skrev:Ta bladen, lättare och goare vrid. Lär vara en av de mest hållbara motorer som finns dessutom.

Mattias skrev:ZX7R-motorn går inte att borra större än till runt 850 kubik. Sen finns det inte tillräckligt med "kött", liksom. Förmodligen är det en ZX9R-motor i den.
Det där med reservhoj till SM låter som råttan i pizzan.
uggla skrev:Men blaaaaaah, det var ju strax under 1000 kubik, allting är bytt inte en del är orginal...dom hade den som nån reserv hoj iaf, vad vet jag inte men det var vad han sa...
soppatorsken skrev:Med en ZXR-vevaxel i en ZX-7R så blir det lite drygt 800cc.
Och om den "supertrimmade" ZX-7an skulle lämna mer 160hk skulle det VSB-hoj. Och de var på 750cc, inte strax under 1000.
Den historian låter mycket märklig i största allmänhet tycker jag.
Hur som helst så är den trimmad, snygg, går bra, såå jävla gött ljud i den! muzzy slip on...Jävulst läcker hoj iaf =)uggla skrev:jaja, det gör den säkert, men jag är kär iaf!Hur som helst så är den trimmad, snygg, går bra, såå jävla gött ljud i den! muzzy slip on...Jävulst läcker hoj iaf =)
Caffe skrev:Han kanske hade köpt nya cyllar på Hobbex? Jag tjacka 60cc till min K50 där när det begav sig![]()
brallan skrev:ska köpa cykel och har tittat på dessa cyklar vilket är bäst köp och för o nackdelar ?? det är i prisklass 35-45.000 som jag letar efter årsm 96 0 upp
vore kul att höra era åsikter om dessa hojjar .
rougie skrev:Men alltså du har juh redan bestämt dig innan du ens skrev denna tråd att du ska ha kawwan varför då ens fråga?
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|