glenoyne
Ny medlem
Gillar sista bilden
Fett!!!
MVH Martin
Fett!!!
MVH Martin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
madmagnus skrev:nope! inget laddtryck än! jag har fegat lite.....var ute på en temperatur/lambda test i går iaf! allt verkar fungera klockrent
bara lite fundersam över hur i H-vete jag ska kunna ha koll på lambdan och vägen samtidigt när det skjutsar på??? hur har ni andra gjort? videokamera loggat eller bara justerat i bänk?
oljefiltret sitter där expansionskärlet satt tidigare. precis ovanför växellådan!
så jag slet ut slangen till wastegate klockan, laddade då allt den orkade tror att det var 1.3, justerade sen ner det till 0.9. madmagnus skrev:nope! inget laddtryck än! jag har fegat lite.....var ute på en temperatur/lambda test i går iaf! allt verkar fungera klockrent
bara lite fundersam över hur i H-vete jag ska kunna ha koll på lambdan och vägen samtidigt när det skjutsar på??? hur har ni andra gjort? videokamera loggat eller bara justerat i bänk?
oljefiltret sitter där expansionskärlet satt tidigare. precis ovanför växellådan!

Teufelskreuter skrev:..bara för henne att åka med
- Vad visar laddtrycksmätaren när framhjulet lyfter? (kollas på alla växlar)
- Vad visar hastighetsmätaren när framhjulet lyfter? (kollas på högsta växeln)

John skrev:![]()
Vilken oerhört förstående flicka du verkar ha hittat. Hur hittade du henne?
![]()
![]()

Mell skrev:Vår bromsbänk har ganska tung rulle så det borde väl funka med turbohoj.
Saknas bara lite småfix så kan bänken användas.
lite svårt att hålla koll på lambdan dock! den känns iaf starkare än nånsin redan från ca 3000 varv å drar klockrent utan misständningar å svartrök genom hela registret..... 0,5 borde den klara på 98 oktan iaf hoppas jag! jag känner mig riktigt nöjd med resultatet änsålänge, cykeln är precis lika körbar som tidigare fast starkare... enda problemet hittils är frigången mellan framhjul å kylare! var ute i förrgår å bromsade bort en tugga i kylaren....
sen vred jag på mer förspänning på gaffeln så blev det bättre.|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |