FIreblade 96

madmagnus skrev:
du kan kolla in min byggtråd här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=74562 så får du nog svar på dina frågor :tummenupp

usch det där verkar ju vara en hel del jobb, är jävligt sugen på att bygga fighter men isåfall så ska det bli nå seriöst o det känns inte som om jag har tid med det, endast byte styre o köra känns inte så aktuellt, lite stil ska det ju vara. :)

blade

Fan vilken fin läsning... har hojen på verkstad för lamell , bakdäck och drivpaketsbyte.... var lovad den samma dag (i tisdags) men dom ska väll ha den till den blir veteran i vanlig ordning...
och solen skiner.... fan jag tror att jag ska lägga mig under sängen och gråta en skvätt...

förresten så har jag en cdibox som är på 41 kw.....fasst den är ju inte monterad..

minblade.jpg

Hur är cykeln att "leka" med i orginalutförande?

Jag sålde min R1a till förmån för k5:an eller -04-05 R1 men börjar nog luta åt att det inte blir dubbelt så kul bara för att det kostar dubbelt så mycket.....

Fighterbygge som är lite omdrevad är nog lösningen för mej då jag gillar att wheela, men vill kunna åka slingerbulten då och då.

Någon som har en sån och kan delge erfarenheter?

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D