GizmoBlade
Medlem
Är det en bra "nybörjar" hoj,, ?
har kört cross och trial i livet, även lite landsväg *host*
fördelar/nackdelar med fireblade -00/01 ?
kommentera gärna.
mvh
har kört cross och trial i livet, även lite landsväg *host*
fördelar/nackdelar med fireblade -00/01 ?
kommentera gärna.
mvh

att rekomendera är en styrdämpare, är lite nervös i styret utan.