Fireblade -00-01 ??

Hade en 00 streetfighter. Lite drevad (2 upp bak 1 ner fram).
Akra helsystem, pc3, kn-filter - gick som ett skott. Slanga på alla växlar utan koppling.

Misshandlade den ganska duktigt tycker jag och hade aldrig något större problem. (4000 mil).

Så tjöööp!
 
Hade en som första tung hoj och det fanns nog inget bättre alternativ:tummenupp

Fördel -01 är väl färgerna annars är det ju samma hoj vad jag vet, lr ja inge problem med kopplingskorg och bensin slang som var garantijobb på -00 iaf
 
if har märkesförsäkringen kvar.
jag köpe en öhlinare, 5300.- med frakt hem till dörren
 
Runken skrev:
2421918
Iceman1975 skrev:
2419689

ja. min var en 01 och den gick in på garantin. Ska väl inte skilja något på 00 mot 01 :va

2001:orna ska var mindre ryckiga än 00.. Inte kört så mycket än..Och kommer inte göra det förräns nästa år heller..Så har int emärkt så stor skillnad..

GizmoQuack skrev:
2421539 låter ju som det inte är mkt att tveka på,,

alltid velat ha en fireblade så,

vad kostar styrdämpare?

Sitter en Öhlinare på min..Kostar över 5000 enl kvitto..:näsblod

Iceman1975 skrev:
2422246
Runken skrev:
2421918

2001:orna ska var mindre ryckiga än 00.. Inte kört så mycket än..Och kommer inte göra det förräns nästa år heller..Så har int emärkt så stor skillnad..



Sitter en Öhlinare på min..Kostar över 5000 enl kvitto..:näsblod


Nu satt det styrdämpare på min vid köpet..
Men upplevde ALDRIG min 929-00 som nervös..
Har en polare som också har en -00 och han har åkt mycket bana och kör hårdare än mig.. Han har inte heller upplevt den nervös..

Är det nått fel på mig..? :näsblod
 
Last edited:
Iceman1975 skrev:
2422246


Nu satt det styrdämpare på min vid köpet..
Men upplevde ALDRIG min 929-00 som nervös..
Har en polare som också har en -00 och han har åkt mycket bana och kör hårdare än mig.. Han har inte heller upplevt den nervös..

Är det nått fel på mig..? :näsblod

upplevde lite styrfladder på min 01 med det berodde nog mer på valet av däck än på hojen.
Som sagt. grym första hoj. Kör den med respekt, lär dig hojen sen är det bara att piska.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top