Finska

Buttman

Warrior of the world
Gick med
1 Jun 2004
Hoj
YZF 750 Streetfighter
:va
Finns det någon som kan hjälpa mig översätta en A4 till Finska? Känner ingen Finne kom jag på.

Ifall du vill ha det proffsigt så får du väl betala en översättare. Datoröversättningar brukar väl bli förståeliga men ser dumma ut.

Kan tillägga att det är jobbigt som fan att översätta. Om någon gör det gratis måste det vara tecken på begynnande sinnessjukdom.

Skulle gärna ha hjälpt till, men kan tyvärr inte tillräckligt bra Finska:näsblod för att kunna översätta från swe=>fin, men om du dock behöver hjälp fin=>swe så kan jag kanske hjälpa till!

Skulle gärna ha hjälpt till, men kan tyvärr inte tillräckligt bra Finska:näsblod för att kunna översätta från swe=>fin, men om du dock behöver hjälp fin=>swe så kan jag kanske hjälpa till!

Gott att det finns folk som kan hjälpa än ibland. Men en sak är märkligt dock; att ibland kan man få mer hjälp av en främling än av sina vänner. Det som är bra med det är att det smittar. Jag har fått hjälp av främmande människor emellanåt och det har gjort att jag också har hjälpt folk. Blev räddad en gång av en tysk på autobahn utanför Hanover när jag missbedömde bränsleförbrukningen på min dåvarande ZXR 750. Fick soppatorsk kl. 7 på kvällen. Vad göra...men jag började vifta lite så löste sig problemet inom 2min. Han körde tillbaka mig till Hanover, köpte en 5L dunk å åkte tillbaka. Sen stack han å tackade för sig. Fan va tacksam jag var för resten av den färden.

Juha är en bra kille... han ska ge översättningen ett försök.:Bugar

Skickar över de på pm annars kan du få en mail du kan skicka de till så ordnar jag de.

Ifall du vill ha det proffsigt så får du väl betala en översättare. Datoröversättningar brukar väl bli förståeliga men ser dumma ut.

Kan tillägga att det är jobbigt som fan att översätta. Om någon gör det gratis måste det vara tecken på begynnande sinnessjukdom.

vadå räcker det inte med att kunna båda språken?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa