Finska

Buttman

Warrior of the world
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 660, YZF 750 Streetfighter
:va
Finns det någon som kan hjälpa mig översätta en A4 till Finska? Känner ingen Finne kom jag på.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Ifall du vill ha det proffsigt så får du väl betala en översättare. Datoröversättningar brukar väl bli förståeliga men ser dumma ut.

Kan tillägga att det är jobbigt som fan att översätta. Om någon gör det gratis måste det vara tecken på begynnande sinnessjukdom.
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Skulle gärna ha hjälpt till, men kan tyvärr inte tillräckligt bra Finska:näsblod för att kunna översätta från swe=>fin, men om du dock behöver hjälp fin=>swe så kan jag kanske hjälpa till!
 

Buttman

Warrior of the world
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 660, YZF 750 Streetfighter
Skulle gärna ha hjälpt till, men kan tyvärr inte tillräckligt bra Finska:näsblod för att kunna översätta från swe=>fin, men om du dock behöver hjälp fin=>swe så kan jag kanske hjälpa till!

Gott att det finns folk som kan hjälpa än ibland. Men en sak är märkligt dock; att ibland kan man få mer hjälp av en främling än av sina vänner. Det som är bra med det är att det smittar. Jag har fått hjälp av främmande människor emellanåt och det har gjort att jag också har hjälpt folk. Blev räddad en gång av en tysk på autobahn utanför Hanover när jag missbedömde bränsleförbrukningen på min dåvarande ZXR 750. Fick soppatorsk kl. 7 på kvällen. Vad göra...men jag började vifta lite så löste sig problemet inom 2min. Han körde tillbaka mig till Hanover, köpte en 5L dunk å åkte tillbaka. Sen stack han å tackade för sig. Fan va tacksam jag var för resten av den färden.

Juha är en bra kille... han ska ge översättningen ett försök.:Bugar
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Skickar över de på pm annars kan du få en mail du kan skicka de till så ordnar jag de.
 

StiFf

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Gsxr 750 k2
Ifall du vill ha det proffsigt så får du väl betala en översättare. Datoröversättningar brukar väl bli förståeliga men ser dumma ut.

Kan tillägga att det är jobbigt som fan att översätta. Om någon gör det gratis måste det vara tecken på begynnande sinnessjukdom.

vadå räcker det inte med att kunna båda språken?
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top