Satan i gatan vad många besswissers det dök upp i denna tråd, fråga 1, har någon av er eller anhörig nekats vård för ni inte haft alla papper med er?
jupp jag skickades hem för att hämta röntgenplåtarna när jag krossade ett finger så de slapp ta nya.
som tur är var det bara 8 timmar kö på akuten så jag han hem o hämta dem utan att förlora min plats. bra vård va !
Och den största av besservissrarna verkar ju vara du, som inget kan, inget vet och inget medlidande har. svårt att läsa verkar också vara en av dina starka sidor.
jag kan utan personpåhopp säga ovanstående eftrersom du har haft fel i varenda grej du sagt hitintills i detta ärende.
Grattis till en nitlott i livets skola
1) det var barnmorskan som skickade hem honom. det står typ LIVSHOTANDE men hej jag håller med det är lite svårtytt just där. det står ju inte livshotande för vem, om det var gångtrafikanterna utanför eller barnet och modern..
2) sjukhuset hade ingen kopia måste ju rimligen att sjukhuset inte hade en kopia. men jag håller med om att det är svårt att förstå, de kanske hade ett orginal liggandes men det kan man ju inte använda eller hur då hade ju det kunnat bli skitigt. ap ap ap man måste följa protokollet.
3) Bli inte busschafför det är också ett service yrke och du verkar inte passa något vidare för sådana yrken. får jag föreslå typ bi odlare ?
hade det varit jag hade jag kollat möjligheterna att väcka åtal för framkallande av fara för annan när polisen uppenbarligen ignorerar att journalen är viktig för att förlossningen skall gå till på ett så säkert sätt som möjligt. sedan får han göra hur många flygande han vill efter journalen har kommit fram.
Dock hade ju det hela lösts genom att barnmorskan ringer till LKC och får en tillåtelse och med lite tur poliseskort åtminstånde hemifrån och tillbaks till sjukan.