Finns det nån tjej på forumet som kan köra på bakhjulet?

JAg vet inte om det räknas. Men när jag kör ut på crossbanan så drar jag nästan alltid upp min pärla på bakhjulet. Visserligen ej långt men dock kontrollerat. Så vad säger ni om det då?? Kan ju nämna att pärlan är en KTM 505 SX-F, så jag har ju lite gratis med den hojjen....

JAg vet inte om det räknas. Men när jag kör ut på crossbanan så drar jag nästan alltid upp min pärla på bakhjulet. Visserligen ej långt men dock kontrollerat. Så vad säger ni om det då?? Kan ju nämna att pärlan är en KTM 505 SX-F, så jag har ju lite gratis med den hojjen....

Men du verkar visst vara av det manliga könet eller har du bytt? Det är inte att åka bakhjulet utan att power wheela:tungan

Nejdå jag o killen min delar inlogg. Han e Morphed o jag e Milla....Hur faskiens powerwheelar man dårå???:tuttar

Då lyfter man framsulan genom att accelerera. Sålänge man ökar farten hela tiden klarar man sig men så fort man slutar att gasa trillar man ner.

För att "köra" på bakhjulet krävs det att man ligger på balanspunkten.

//Mark

Då lyfter man framsulan genom att accelerera. Sålänge man ökar farten hela tiden klarar man sig men så fort man slutar att gasa trillar man ner.

För att "köra" på bakhjulet krävs det att man ligger på balanspunkten.

//Mark

Jag släpper aldrig gasen :tuttar

:corn

52c4avo.jpg

Satan va sugen man blir på o köra nu då! Va ute 2 gånger i våras o försökte lära mig köra bakhjul men det blev aldrig mer än powerweelies. Känns som man har en inbyggd reflex att släppa gasen så fort man får upp någon höjd. O självklart känns minsta lilla lyft som överslag! :-) Fick hyffsad kontroll på stoppiesarna dock.

Tyvärr är hojen stulen sen en vecka tebax, så ja lär få vänta ett tag innan ja får köra igen.

Satan va sugen man blir på o köra nu då! Va ute 2 gånger i våras o försökte lära mig köra bakhjul men det blev aldrig mer än powerweelies. Känns som man har en inbyggd reflex att släppa gasen så fort man får upp någon höjd. O självklart känns minsta lilla lyft som överslag! :-) Fick hyffsad kontroll på stoppiesarna dock.

Tyvärr är hojen stulen sen en vecka tebax, så ja lär få vänta ett tag innan ja får köra igen.
Vafan har dom snott Husan? Det blir en Hyperretard nu då eller???? :tummenupp

Vafan har dom snott Husan? Det blir en Hyperretard nu då eller???? :tummenupp

Jappz, den e stulen... :-(

En hypermotard, Nädå! Den väger alldeles för mycket! Får ja inte tebax husan så köper ja en husa igen, fast en fs. Eller möjligen en ktm smr...

Jappz, den e stulen... :-(

En hypermotard, Nädå! Den väger alldeles för mycket! Får ja inte tebax husan så köper ja en husa igen, fast en fs. Eller möjligen en ktm smr...
Men då får du ju bara vara med oss och leka på Caritas dagar :tungan

Fick precis se en bild här på forumet som gjorde att jag va tvungen o väcka den här gamla tråden till liv...

Ser ut som att det finns en tjej här på forumet som kan köra på bakhjulet, av vinkeln att döma ligger hon runt balanspunkten iaf.

StunterGirl :tummenupp

Bifogat

• Stuntergirl wheelie.jpg
    Stuntergirl wheelie.jpg
    96.8 KB · Visningar: 131
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...