Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Och titta vad som står i bakgunden...RSV_R skrev:

Honda CBX550, eller vad den nu heter, är inte heller allt för vacker med sin kåpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och titta vad som står i bakgunden...RSV_R skrev:
Esquire skrev:Och titta vad som står i bakgunden...Xjell måste vara välkänd vad det gäller sin smak för hojdesign...
![]()
Honda CBX550, eller vad den nu heter, är inte heller allt för vacker med sin kåpa.
Olof Eriksson skrev:Jag tycker biman-hojjen är riktigt fräck, skulle vart lite mer slimmad front bara!
Det var det jag syftade på: en hoj som varit snygg som fan men som har totalt förstördes av en idiot! :kockoKawwa skrev:Hallå där!
Det där skulle kunna vara en gixxer där under, så inte säga så!!!![]()
Ett bevis till mitt eget citat:Tiggr skrev:BMW och kvalitet i all ära, men än idag klara inte BMW av att göra SNYGGA hojar.
Det måste vara något fel med mig, jag tycker den här är riktigt läcker ocksåksann skrev:Det var det jag syftade på: en hoj som varit snygg som fan men som har totalt förstördes av en idiot! :kocko
Men jag nu kommit ihåg en hoj som är ännu fulare, är det nån som kommer ihåg Bimota Mantran:
![]()
ksann skrev:Bimota Mantra
Olof Eriksson skrev:Det måste vara något fel med mig, jag tycker den här är riktigt läcker också
Hornet_600 skrev:Som det ser ut så leder ju våra Tyska vänner när det gäller osnygga hojar...är det så eller hur är det...våra hjältar i Italien då...har dom inga lik i sin garderob?
Olof Eriksson skrev:Det måste vara något fel med mig, jag tycker den här är riktigt läcker också![]()
Kanske en 1100 då fotpinnarna är gummiklädda....750 hade väl inte gummi om jag inte minns helt felHornet_600 skrev:Gixxer 750? Tidig -90 tal?
bullerobban skrev:
Tiggr skrev:Ett bevis till mitt eget citat:
http://www.blocket.se/view/6119094.htm?caller=hll_s&l=0&c=1&city=0
BMW R1150GS ADVENTURE
Nä, den är riktigt skrämmande!!Ktm'arn skrev:Asså sen när började bmw göra flyplan?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |