Och titta vad som står i bakgunden...RSV_R skrev:
Xjell måste vara välkänd vad det gäller sin smak för hojdesign...
Honda CBX550, eller vad den nu heter, är inte heller allt för vacker med sin kåpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och titta vad som står i bakgunden...RSV_R skrev:
Xjell måste vara välkänd vad det gäller sin smak för hojdesign...
Esquire skrev:Och titta vad som står i bakgunden...Xjell måste vara välkänd vad det gäller sin smak för hojdesign...
![]()
Honda CBX550, eller vad den nu heter, är inte heller allt för vacker med sin kåpa.
Olof Eriksson skrev:Jag tycker biman-hojjen är riktigt fräck, skulle vart lite mer slimmad front bara!
Det var det jag syftade på: en hoj som varit snygg som fan men som har totalt förstördes av en idiot! :kockoKawwa skrev:Hallå där!
Det där skulle kunna vara en gixxer där under, så inte säga så!!!![]()
Ett bevis till mitt eget citat:Tiggr skrev:BMW och kvalitet i all ära, men än idag klara inte BMW av att göra SNYGGA hojar.
Det måste vara något fel med mig, jag tycker den här är riktigt läcker ocksåksann skrev:Det var det jag syftade på: en hoj som varit snygg som fan men som har totalt förstördes av en idiot! :kocko
Men jag nu kommit ihåg en hoj som är ännu fulare, är det nån som kommer ihåg Bimota Mantran:
![]()
ksann skrev:Bimota Mantra
Olof Eriksson skrev:Det måste vara något fel med mig, jag tycker den här är riktigt läcker också
Hornet_600 skrev:Som det ser ut så leder ju våra Tyska vänner när det gäller osnygga hojar...är det så eller hur är det...våra hjältar i Italien då...har dom inga lik i sin garderob?
Olof Eriksson skrev:Det måste vara något fel med mig, jag tycker den här är riktigt läcker också![]()
Kanske en 1100 då fotpinnarna är gummiklädda....750 hade väl inte gummi om jag inte minns helt felHornet_600 skrev:Gixxer 750? Tidig -90 tal?
bullerobban skrev:
Tiggr skrev:Ett bevis till mitt eget citat:
http://www.blocket.se/view/6119094.htm?caller=hll_s&l=0&c=1&city=0
BMW R1150GS ADVENTURE
?
Nä, den är riktigt skrämmande!!Ktm'arn skrev:Asså sen när började bmw göra flyplan?

|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |