Finns det fulare hoj?

Biman1%252Ejpg.jpg

ugly.jpg

Blanco skrev:
Ja, jävlar.... Den slår fan K1:an

Kolla på detaljerna, se hur fantastiskt man har monterat framaxeln. Detta måste kapa ca 2-3minuter på valfri bana. Och äjrodynamiken!!

Ingen som har några bilder från tidigt 80 med nån hoj med Rickmankåpor...har för mig dom hette så och man gjorde stora ögon när sådana mullrade förbi när man var liten (mindre) :)

Banane skrev:
Yamaha XZ550 är ju alltid en favorit...

Ännu snyggare i orginaltappning

Man kan nästan tro att dom har satt i en lite större motor i en Rd125 ram sen förstorat upp alla kåpor. :hihi

peter the great skrev:
hojen som den feta killen satt på var helt klart det fulaste jag sett....

Fyy satan! Jag har själv haft en 12:a och jag är inte den minsta killen i gänget, men med en 12:a mellan benen på den liraren så såg den faan ut som en klen 400 eller nått. OOOooootroooligt stor snubbe. :Bugar

Banane skrev:
Yamaha XZ550 är ju alltid en favorit...

Ännu snyggare i orginaltappning

En sån tror jag det var en bekant hade en gång i tiden, en tjej från Gävle-trakten köpte den, hon var med i en klubb som hette Witches MC eller nåt. Söt hoj... :gnissla

Och för att svara på frågan om det finns fulare mc, så är svaret ja!

Fulast alla kategorier är:

Honda cn250 :banana

fusion_ver2.jpg

cn250.jpg

Lägg märke till dom kromade handtagen :tummenupp
fusion0030.jpg

kajlyl skrev:

:rofl :rofl Trot eller ej! Men jag såg en sån på väg till garaget idag i Borås!!!! Trodde jag skulle dö med tanke på allt man sett på SH....

attachment.php

Jag kom på att jag måste tillägga att jag inte på nåt sätt dömer ut någon som vill ha/äger en BMW R850C och att min hoj på nåt vis skulle vara bättre eller så. Jag tycker bara att den är såå ful och det är så roligt att se exempel på om möjligt ännu värre styggelser genom tiderna. Lovely. Mera bilder och förslag!! :yoparty

Hornet_600 skrev:
Ingen som har några bilder från tidigt 80 med nån hoj med Rickmankåpor...har för mig dom hette så och man gjorde stora ögon när sådana mullrade förbi när man var liten (mindre) :)

Här har du en.

Bifogat

• rhonda5.jpg
    rhonda5.jpg
    126.6 KB · Visningar: 190
Fan va läcker! Trumma fram=lågbudget ABS. Grabben har maffigare däck på sin cykel än denna best.

MACAMI skrev:
Här har du en.

Honda CB 750 Four? Rickman-Honda?

Bifogat

• Xjell.jpg
    Xjell.jpg
    116.6 KB · Visningar: 145
Bomanrd skrev:
Och för att svara på frågan om det finns fulare mc, så är svaret ja!

Fulast alla kategorier är:

Honda cn250 :banana

Lägg märke till dom kromade handtagen :tummenupp

App app app, det där är en scooter. inte en hoj :fakta

Hornet_600 skrev:
Fan va läcker! Trumma fram=lågbudget ABS. Grabben har maffigare däck på sin cykel än denna best.

Honda CB 750 Four? Rickman-Honda?

faan tom orginalet ser fotosjåppat ut! :död

Men erkänn att det skulle va kul o testa dessa hojar....För skojs skull....Liksom kolla airodynamiken o väghållning o framförallt försöka dra upp dom på bakhjulet :banana

Blanco skrev:
Men erkänn att det skulle va kul o testa dessa hojar....För skojs skull....Liksom kolla airodynamiken o väghållning o framförallt försöka dra upp dom på bakhjulet :banana

Denna skulle då jag vilja provköra...herredjävlar... :yoparty

Bifogat

• Biman1%252Ejpg.jpg
    Biman1%252Ejpg.jpg
    78.5 KB · Visningar: 123
Back