Finns den här hojen...?

Husqvarna Svartpilen 801. Parallelltwin med dryga 100 hästar och 820 mm sadelhöjd borde passa som handsken.

Är sugen på en själv, men det blir inget nytt i år. Eller…?

Är sjukt sugen på en Hypermotard, men eftersom man är halvt dvärg (175 cm) så har jag märkt att max typ 830 cm sadelhöjd är vad jag max vill ha på en "vanlig" hoj, medans typ 860 funkar på en offroad/motard där fjädringen ju ger mer sig lite mer när man sätter sig och att de är smala. En Hyper är ju typ 900 eller nåt...

Är sjukt sugen på en Hypermotard, men eftersom man är halvt dvärg (175 cm) så har jag märkt att max typ 830 cm sadelhöjd är vad jag max vill ha på en "vanlig" hoj, medans typ 860 funkar på en offroad/motard där fjädringen ju ger mer sig lite mer när man sätter sig och att de är smala. En Hyper är ju typ 900 eller nåt...
Är dvärg med taxben, inga problem med Hypern då sadeln är såpass smal. SP versionen blir väl dock lite väl mastig.

Jag är 5cm längre än dig och trivdes hur bra som helst på en Hyper 821, fick ner båda fötterna i marken utan problem.

Sinnessjukt rolig hoj för övrigt, åk och testa en så blir det garanterat köp.

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC