Finns de något "Herman" här?????

• Thread starter Thread starter JohanB
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Det värsta är ju att det finns folk som kör om i 240 blås på en 70 sträcka...
Spelar ingen roll att du tittar i backspeglarna samt döda vinkeln innan du gör en omkörning om någon kör så pass fort. Det går för snabbt.

Bikerbitch skrev:
2243758 Det värsta är ju att det finns folk som kör om i 240 blås på en 70 sträcka...
Spelar ingen roll att du tittar i backspeglarna samt döda vinkeln innan du gör en omkörning om någon kör så pass fort. Det går för snabbt.

det går lagom för bilen hinner inte byta körfält :gnissla

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..............................................................

:tuttar :tuttar :va

Last edited:
jag hatar bil förare som är helt rudis i huvudet. när jag skulle köra hem från sundsvalls raceway i dag. man var glad som fan tittat på dragracing en hel dag och massa fräna maskiner. ochså skulle man hem. först kilometerna så är det grus väg och man vill ju inte köra så snabbt med en (sporthoj) där. så klart ska det komma upp en saab i arslet och börja tuta och skrika att jag ska gasa på. men jag sket i va han sa. sedan när vi kom ut på asfats vägen så drog jag på så gått det gick med 125an. men kan kom ju i fatt efter ca 200 meter. och körde om mig. det var inte äns 2 dm från styret (bilförare). sedan så låg jag bakom han en bra stund tills det vart 50 väg och han saktade ner. fy fan då var jag fly förbanad så jag drog om han på insidan ca 1 dm från diket och drog fingret åt gubbjäveln. vart så jävla less. fan när man för engångs skull va glad.

jag varnar alla bilförare i sundsvall. om någon börjar skriker på mig att jag ska gasa eller gör nått annat dumt så sparkar jag in dörjäveln för er. bara så ni vet. mvh en förbanad 125a fjolla :yoparty

Last edited:
har trådskaparen inga backspeglar på sin bil? trodde sånt var standard :va
om någon redan har påbörjat en omkörning lägger man väl inte sin bil framför honom?
Och att sedan komma och klaga på oss.
fyfan för er bilförare och era jävla herrgårdsvagnar.

ViktorW. skrev:
2243912 har trådskaparen inga backspeglar på sin bil? trodde sånt var standard :va
om någon redan har påbörjat en omkörning lägger man väl inte sin bil framför honom?
Och att sedan komma och klaga på oss.
fyfan för er bilförare och era jävla herrgårdsvagnar.

Ännu en som inte har lärt sig läsa innan han svarar! :näsblod

burner skrev:
2242692 Usch ja, att köra för fort + fildelning är de värsta brotten som idag existerar.
Riktigt farligt för samhället.

Är det familjen som gjort dig så tråkig eller är du född så ?

:rofl :rofl

:tummenupp :tummenupp till Hermans tjej, JohanB :hihi Humor på hög nivå :D :D

Mattias skrev:
2242929 HAHAHA! bbkolado tjallade direkct i johanb's gästbok. Håll i hatten, grabbar! Nu blir det HÅRIGT! Lynchmobben kommer!

Jag blir irriterad när jag inte förstår saker. Vad är det som är så roligt? :skrika

Edit, när jag nu läst det finstilta så klarnar det faktiskt.
Haha, det var snabbt gjort, Mattias. :D

Gustav1 skrev:
2244281 Jag blir irriterad när jag inte förstår saker. Vad är det som är så roligt? :skrika

Edit, när jag nu läst det finstilta så klarnar det faktiskt.
Haha, det var snabbt gjort, Mattias. :D
Vindbruset från gårdagens långtripp måste ha satt sig i huvudet på mig för jag förstår fortfarande inte. :pantad

Orca69 skrev:
2244389 Vindbruset från gårdagens långtripp måste ha satt sig i huvudet på mig för jag förstår fortfarande inte. :pantad

Tja, om du kollar på rutan som Mattias postade så ser du att JohanB och Herman skriver under samma IP-adress, asså gissningsvis samma dator/adress.
Det sätter ju det hela på kant, så att säga.
Så frågan nu är ju OM det är Hermans chey, eller Herman själv som har skrivit första inlägget. :D

Gustav1 skrev:
2244400 Tja, om du kollar på rutan som Mattias postade så ser du att JohanB och Herman skriver under samma IP-adress, asså gissningsvis samma dator/adress.
Det sätter ju det hela på kant, så att säga.
Så frågan nu är ju OM det är Hermans chey, eller Herman själv som har skrivit första inlägget. :D
Jo det förstod jag, men inte vad bbkolado och gästboken (johanbkontot har väl inte ens gästbok?) hade med det hela att göra.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP