Finns de någon mer Supermotard I gbg som är Yamaha426 än min?

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Finns de någon mer Yamaha426 Supermotard I gbg än min?

Bara undrar, har varit ute nu ett par veckor å kört om kring ine i GBG centrum, men alla motarder ja ser är KTM, å Honda...
Finns de inte någon mer Yamaha yzf 426 motard i Gbg eller är jag ensam? :Bugar

Någon som vet någon Supermotard klubb eller liknande här i gbg som brukar träffas och vara ute å köra till sammans, Hör av dej, för ja e trött på att köra om kring å leka själv på gatorna!....

Last edited:
Fosgate skrev:
Bara undrar, har varit ute nu ett par veckor å kört om kring ine i GBG centrum, men alla motarder ja ser är KTM, å Honda...
Finns de inte någon mer Yamaha yzf 426 motard i Gbg eller är jag ensam? :Bugar

Någon som vet någon Supermotard klubb eller liknande här i gbg som brukar träffas och vara ute å köra till sammans, Hör av dej, för ja e trött på att köra om kring å leka själv på gatorna!....
Håll koll i göteborgsforumet...där brukar jag/vi andra motardpuffare annonsera våra körningar...hade en lyckad em körning i torsdagskväll på ca:9mil....6 pigga killar va vi...välkommen i motardgänget du med..bor du i Kärra eller???tycker omgivningen ser så ut??

haha ja vet

zpeppy skrev:
Haha, aegekläderna för o köra hoj i...=)

haha ja vet, ja ska köpa nya i morron hade ja tänkt, alla jävla mc affärer e ju stängda under helgerna ju ...... eller så öppnar dom typ vid 11 å stänger halv 12 :kocko

Fosgate skrev:
haha ja vet, ja ska köpa nya i morron hade ja tänkt, alla jävla mc affärer e ju stängda under helgerna ju ...... eller så öppnar dom typ vid 11 å stänger halv 12 :kocko
Joo jag vet hur de är...men men du köper väll kläder imon då antar jag....

Edit: Ajdå är lite trött....stog visst att du skulle göra de...bra iallfall :tummenupp

KTM Factory Rider skrev:
Håll koll i göteborgsforumet...där brukar jag/vi andra motardpuffare annonsera våra körningar...hade en lyckad em körning i torsdagskväll på ca:9mil....6 pigga killar va vi...välkommen i motardgänget du med..bor du i Kärra eller???tycker omgivningen ser så ut??

oki de låter skoj, fan ja hittar inte Gbg forumet... Nej ja bor i Angered, men fottot e taget i backa =) ...
Men jag är lätt på om ni drar ut igen så blir ni 7 pigga killar :yoparty

Fosgate skrev:
oki de låter skoj, fan ja hittar inte Gbg forumet... Nej ja bor i Angered, men fottot e taget i backa =) ...
Men jag är lätt på om ni drar ut igen så blir ni 7 pigga killar :yoparty
Ok bor själv tillfälligt i Kärra så praktiskt taget bor du ju bara över bron....
Ålder??Ser ju rätt ung ut??

Såg dig på Björlandavägen åkandes med en R1/R6 idag vid 7-tiden. Eller så var det någon annan med en 426a som du får åka ut och ta upp jakten på.

You made my day. :banana

joo klart de var ja =)

Tjet skrev:
Såg dig på Björlandavägen åkandes med en R1/R6 idag vid 7-tiden. Eller så var det någon annan med en 426a som du får åka ut och ta upp jakten på.

You made my day. :banana

Hehe visst var vi heta *ler hehe jo klart de var jag, de finns typ bara jag här i gbg som kör Yamaha motard.

adda mej på msn om du vill snacka lite mer, kan ju ut å köra någon dag om du vill, innan snön å skiten kommer =)
aj_aj_kramp@hotmail.com

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back