Finns de någon mer Supermotard I gbg som är Yamaha426 än min?

Fosgate

Singel och glad
Gick med
25 Sep 2005
Hoj
KAWASAKI Z1000 -03
Finns de någon mer Yamaha426 Supermotard I gbg än min?

Bara undrar, har varit ute nu ett par veckor å kört om kring ine i GBG centrum, men alla motarder ja ser är KTM, å Honda...
Finns de inte någon mer Yamaha yzf 426 motard i Gbg eller är jag ensam? :Bugar

Någon som vet någon Supermotard klubb eller liknande här i gbg som brukar träffas och vara ute å köra till sammans, Hör av dej, för ja e trött på att köra om kring å leka själv på gatorna!....

Last edited:
Fosgate skrev:
Bara undrar, har varit ute nu ett par veckor å kört om kring ine i GBG centrum, men alla motarder ja ser är KTM, å Honda...
Finns de inte någon mer Yamaha yzf 426 motard i Gbg eller är jag ensam? :Bugar

Någon som vet någon Supermotard klubb eller liknande här i gbg som brukar träffas och vara ute å köra till sammans, Hör av dej, för ja e trött på att köra om kring å leka själv på gatorna!....
Håll koll i göteborgsforumet...där brukar jag/vi andra motardpuffare annonsera våra körningar...hade en lyckad em körning i torsdagskväll på ca:9mil....6 pigga killar va vi...välkommen i motardgänget du med..bor du i Kärra eller???tycker omgivningen ser så ut??

haha ja vet

zpeppy skrev:
Haha, aegekläderna för o köra hoj i...=)

haha ja vet, ja ska köpa nya i morron hade ja tänkt, alla jävla mc affärer e ju stängda under helgerna ju ...... eller så öppnar dom typ vid 11 å stänger halv 12 :kocko

Fosgate skrev:
haha ja vet, ja ska köpa nya i morron hade ja tänkt, alla jävla mc affärer e ju stängda under helgerna ju ...... eller så öppnar dom typ vid 11 å stänger halv 12 :kocko
Joo jag vet hur de är...men men du köper väll kläder imon då antar jag....

Edit: Ajdå är lite trött....stog visst att du skulle göra de...bra iallfall :tummenupp

KTM Factory Rider skrev:
Håll koll i göteborgsforumet...där brukar jag/vi andra motardpuffare annonsera våra körningar...hade en lyckad em körning i torsdagskväll på ca:9mil....6 pigga killar va vi...välkommen i motardgänget du med..bor du i Kärra eller???tycker omgivningen ser så ut??

oki de låter skoj, fan ja hittar inte Gbg forumet... Nej ja bor i Angered, men fottot e taget i backa =) ...
Men jag är lätt på om ni drar ut igen så blir ni 7 pigga killar :yoparty

Fosgate skrev:
oki de låter skoj, fan ja hittar inte Gbg forumet... Nej ja bor i Angered, men fottot e taget i backa =) ...
Men jag är lätt på om ni drar ut igen så blir ni 7 pigga killar :yoparty
Ok bor själv tillfälligt i Kärra så praktiskt taget bor du ju bara över bron....
Ålder??Ser ju rätt ung ut??

Såg dig på Björlandavägen åkandes med en R1/R6 idag vid 7-tiden. Eller så var det någon annan med en 426a som du får åka ut och ta upp jakten på.

You made my day. :banana

joo klart de var ja =)

Tjet skrev:
Såg dig på Björlandavägen åkandes med en R1/R6 idag vid 7-tiden. Eller så var det någon annan med en 426a som du får åka ut och ta upp jakten på.

You made my day. :banana

Hehe visst var vi heta *ler hehe jo klart de var jag, de finns typ bara jag här i gbg som kör Yamaha motard.

adda mej på msn om du vill snacka lite mer, kan ju ut å köra någon dag om du vill, innan snön å skiten kommer =)
aj_aj_kramp@hotmail.com

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...