orka_matte
Ny medlem
tycon1 skrev:Om du kollat noga hade du sett vart jag bor (Ljusterö)
20m från en sjö...Så vad tror du jag gör?![]()
det är väl ändå ett hav

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tycon1 skrev:Om du kollat noga hade du sett vart jag bor (Ljusterö)
20m från en sjö...Så vad tror du jag gör?![]()
orka_matte skrev:det är väl ändå ett havmen jag förstår =) men ni har ju en bana där i närheten, typ vid skeppsdal lr vad de heter, men jag tycker iaf att de funkar helbra med vanlig dubb, har iofs inget att jämnföra med
![]()
Hulkster skrev:Fram o bakdäck kostar tillsammans ca 3200:- - 3500:- väldigt svårt att få tag då ingen i dettan avlånga land vill eller kan dubba så det blir att köpa från Finland. Du kan även börja med att testa på begagnat kostar tillsammans ca: 1000:-.
Lindhracing skrev:Det går visst att få tag på utmärkta däck i vårt avlånga land. Ring Thomas Klinteberg på 070-7583130 så ska det problemet vara löst. Han pratar dessutom svenska, om än med viss göteborgs-brytning...![]()
Magnus
SM 570 RR skrev:Har 2 uppsättningar om du inte får tag i några.
Lindhracing skrev:Det går visst att få tag på utmärkta däck i vårt avlånga land. Ring Thomas Klinteberg på 070-7583130 så ska det problemet vara löst. Han pratar dessutom svenska, om än med viss göteborgs-brytning...![]()
Magnus
Hulkster skrev:Kolla vem som dubbar dessa Finndäck det fanns bara en i Sverige som kunde dubba dessa (JN-Däck) men han har visst slutat. Annars är det Finland som gäller. Priset på däcken var 2003/2004 1600:-/st.Men i år kommer det nya Durodäck i bak som heter Kisarenga Iceroad.Har ej fått något pris på dessa däck. Kanske bara killarna som tävlar kommer åt dessa.
Hulkster skrev:Kolla vem som dubbar dessa Finndäck det fanns bara en i Sverige som kunde dubba dessa (JN-Däck) men han har visst slutat. Annars är det Finland som gäller. Priset på däcken var 2003/2004 1600:-/st.Men i år kommer det nya Durodäck i bak som heter Kisarenga Iceroad.Har ej fått något pris på dessa däck. Kanske bara killarna som tävlar kommer åt dessa.
Lindhracing skrev:Det är Anders på Holeshot i Stockholm som dubbar däcken. Jag har själv varit med och provat ut dom, och åker numer på hans däck.
Magnus
SM 570 RR skrev:På vilken stomme och vilket lim.![]()
vi handlar direkt av finnarna vilket vi gjort sen 90-talet , har svårt att tro att det finns nån här som gör dom bättre.
tycon1 skrev:Svenskarna kanske har kommit fram till något revolutionerande...
medans finländarna håller på med sina gamla tekniker?![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |