Finalhets Nec/rec!!!

Finns det någon som passerar Mantorp under fredagen? PMa mig isf.
per.

Nu sitter man i Gisleparken med en folkis och en rejäl förkylning. Hoppas den är borta imorgon så man orkar träna lite.

Noen som vet om team som trenger sjåfør til Finaleløpet?. Lister Endurance team har overbooket...

Noen som vet om team som trenger sjåfør til Finaleløpet?. Lister Endurance team har overbooket...

Se där, snabbast i hela startfältet.

Nu gsx1100rrrrr kan du bänka valmers och äntligen få spegla dig i pokalens glans samt stå på podiet och smaka lite Moet &chandon.

Ja, tenkte å være der uansett...tar med dressen i tilfelle ;-)

Helge, jag citerar mig själv: "Endurance är för gamlos och föredettingar!" Pungt! Jag körde ett endurance i våras och se hur det gick! Passa dig, lämna dressen hemma och drick öl istället!

Helge, jag citerar mig själv: "Endurance är för gamlos och föredettingar!" Pungt! Jag körde ett endurance i våras och se hur det gick! Passa dig, lämna dressen hemma och drick öl istället!

Nu är du ute o cyklar Mozziz. Helge har tidigare gjort inhopp hos 2006s mästare Hagheim. Och det gick ju rätt bra, eller?

Nu är du ute o cyklar Mozziz. Helge har tidigare gjort inhopp hos 2006s mästare Hagheim. Och det gick ju rätt bra, eller?

Jag syftar på mig själv: Körde endurance i våras och så blev det BARA en pallplats i STK 600 i år. Värdelöst!!!:huvet

:mad: Jävla elitrookie:mad:

Mer info Tack!!

Speciellt hur det går för överlöparen FF
Han var nämligen depåslav & förare åt MaBe tidigare under säsongen, men körde för långsamt för oss :rolleyes:

Näädå, bara nyfiken på vad han kan få för tider på en 1000cc
Han kom ju ner på 1:40 med 600...:yoparty
//
Menny

De tidigare ledarna i Nec serien alltidäck ramlar ner i resultatlistan, vad hände ?

Är båda serierna avgjorda nu då Fiver Racing deltog i Nec såg jag?

Edit: Märkligt poängsystem i så fall att man kan köra NEC och vinna REC :va

Last edited:
De tidigare ledarna i Nec serien alltidäck ramlar ner i resultatlistan, vad hände ?

Är båda serierna avgjorda nu då Fiver Racing deltog i Nec såg jag?

Edit: Märkligt poängsystem i så fall att man kan köra NEC och vinna REC :va

Alltid Näcks morot gick sönder, vi dvs #63 RRR slutade på en fiiin nionde plats i årets serie.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025