Finalhets Nec/rec!!!

Union Racing kommer om allt går som det ska ställa upp med två hojar i NEC. Ett toppat team som ska ställa till oreda i toppen :tungan och ett team som mest ska vara till förtret för övriga startfältet :gnissla
Hohohohoho varför är det så kul när det blir stökigt :tungan

Ett toppat team som ska ställa till oreda i toppen :tungan

Hur ska det gå till? Pro Superbike kör samma helg, så alla toppförarna är ju upptagna :)
Här blir det svårt att slå Fiver, så är det bara.

Men jag har hört nått rykte om VM team som kanske ska ställa upp.... sant eller falskt?

My lips are sealed...

Hur ska det gå till? Pro Superbike kör samma helg, så alla toppförarna är ju upptagna :)
Här blir det svårt att slå Fiver, så är det bara.

Men jag har hört nått rykte om VM team som kanske ska ställa upp.... sant eller falskt?

Kommentaren "Vi har alltid vunnit när vi varit med på A-torp, och vi kommer vinna idag igen" ringer fortfarande i huvudet. VM-Teamet råkkade sådär....

#63 RRR kommer till start med FatFreddie5, Zölis och Skinnsälen, mekaniker blir Lunkan, Jim & Kicki.

Vi ska steka TKR #117 samt trycka av jävel-björn med surtrajjan efter långrakan, jag är givetvis inte på plats denna gången heller men deltalger via webben mentalt.

För att steka NR 117 måste man åka snabbare....nu har vi dopat laget..vi har toppat laget med en ny snabb förare The Stig..

Vi tar in ett under team som ska stöka till det.. fastcorner Vi ska nå 4:e platsen totalt i REC..Ullman gick ju å vann i helgen.Vi hade räknat me att Fiver hade ngt att komma med. Men en gammal R6 stekte ett VM-team :yoparty

Last edited:
Vi tar in ett under team som ska stöka till det.. fastcorner Vi ska nå 4:e platsen totalt i REC..Ullman gick ju å vann i helgen.Vi hade räknat me att Fiver hade ngt att komma med. Men en gammal R6 stekte ett VM-team :yoparty

Vi har aldrig kört i vm:confused:

Amatörteamet "Alandia Racingteam #88" 'hittade' och tog bort strypningen igår kväll.... :tummenupp Det är ju ändå säsongens sista race!

Undertecknad har ribban lågt och är glad bara jag slipper förnedras av 'Björnen på surtrajjan', jobbar på detta!

AM

"Personbästa, de dyraste och smärtsammaste tiondelarna i ditt liv, men ack så sköna".

Vi ska nå 4:e platsen totalt i REC..Ullman gick ju å vann i helgen.

Ska ni ta 4:e platsen så siktar vi på att bli trea :tummenupp Ullmans gamla R6:a, som blev halv ihjälplågad av Gsson på Knutstorp, har inte mkt krafter kvar och kommer att dra sin sista suck halvvägs in i racet på Anderstorp...:)

Vad alla snackar ner "en gammal sur R6a" :va

Min R6 -00 är nog fortfarande bland dom bästa hojarna jag kört och speciellt på knudan skulle jag säkerligen åka minst lika fort på en sån som på en nyare R1a.

På anderstorp är det dock en helt annan historia...

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan