Oblic
Skulle inte tro så värst
http://www2.blocket.se/view/2081837.htm?l=0&c=1&city=0
Man kanske skulle slå till?
Men de lär inte vara lv-reggad? Hur kommer de sig att den skiljer sig i pris
jämnför mot de andra motard? Kanske har andvänds som banhoj?
Man kanske skulle slå till?
Men de lär inte vara lv-reggad? Hur kommer de sig att den skiljer sig i pris
jämnför mot de andra motard? Kanske har andvänds som banhoj?

Jag hade en sån som min första motard, fast med 420 kit o annat skit..