Fin motard på blocket

åååh!..fan va snygg..om det hade vart höst nu och jag hade sålt min bil hade jag köpt den direkt!!!
 
Jag har pengar på mig men mellankort. Brukar alltid finnas nackdelar med
cyklar så måste fråga mig runt lite om just denna, man kan ju också bara
titta för skoj skull :va
 
Oblic skrev:
Jag har pengar på mig men mellankort. Brukar alltid finnas nackdelar med
cyklar så måste fråga mig runt lite om just denna, man kan ju också bara
titta för skoj skull :va


åk och titta på den..fråga varför han säljer den billigt..verkar lite för billigt iochförisg..kanske tok körd på bana i 2 år?
 
Det är en 400, fem säsonger gammal. Är den inte renoverad än så vill den bli det snart.
 
Vaddå misstänkt billig???
Det är en 400 och den är ju några år..
Tycker det är ett normalt pris.
Ser den bra ut och om den låter fint så köp den.
Ni kommer nog bli bra vänner du och hojen...

/Stefan
 
En 400 med kassa bromsar som Banhoj? Dessutom ganska gammal så den lär inte vara smidigare än dagens större heller...
 
mr_rockster skrev:
En 400 med kassa bromsar som Banhoj? Dessutom ganska gammal så den lär inte vara smidigare än dagens större heller...

ja okey då...kanske va lite små bromsar =)...tittade inte på det :kocko
 
kanske inte världens snabbaste motard men säkert rätt kul ändå.
motorerna håller djävligt bra men yamaha har ofta lite svaga växellådor, kan va bra att kolla noga på vid köp.
 
:rullandeu Jag hade en sån som min första motard, fast med 420 kit o annat skit..

Den höll ta mig fan för allt, då hade Dygd spöat den i SM-cross ett år innan jag gjorde motard av den.
Vi försökte döda den på Gelleråsen, gatan, skogen, crossbanan, o slängde den i asfalten ett par gånger... den gjorde mig aldrig besviken.

Det var utan tvekan den mest pålitligaste hojen jag haft, bara att handla.. o vadå dyra delar, e du full eller? Yamaha ligger bland dom lägsta i prisnivå av alla tillverkare. :fatta!

En extremt rolig hoj för väldigt lite pengar, som är ruskigt underskattad.
för samma pengar får man en sur XR600, som står helt still i jämförelse med yaman.. :rullandeu
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top