Filosofi tråd....

[QUOTE='[PlastRaket]'Jag nöjer mig med det här som svar på din fråga. Fattar du?[/QUOTE]

ja jag fattar....men det va jobbigt att läsa det du....men nu har jag läst!! :banana

Känner mig upplyst som Buddah.... :hihi

Hur kommer det sig att föräldrar är så maktgalna?? Morsan fick just för sig att jag lovat henne att städa toaletten..... vafan jag sa ju att jag skulle göra det imorgon. Föräldrar kan nog vinkla allt som dom vill.....och så fixar dom alltid hållhake på en, så nu får ja inte övningsköra om jag inte städat.....

Hur ska jag hinna med allt tills ikväll.... :va

Varför ska allt med kärlek och arbete skita sig för just mig?

Varför suger livet?

Varför kan inte jag ha lite flyt?

osv

Varför är allt man tänker på en massa i-landsproblem?

Varför är man otacksam?

varför lever man?

uch jag förstår inte.... Idag har ju varit en jätte bra dag, ända tills nu! Undrar vad som hade hänt om jag aldrig börjat köra hoj hade jag pratat med alla dom människorna jag prtar med idag i så fall?? förmodligen inte, kanske hade mitt liv vart enklare men troligtvis inte.
Hade jag börjat köra när jag fyllde 18 iallfall? had ejag då pratar med dom jag pratar med idag? fast idag pratar jag ju inte med någon, kanske är just därför jag känner mig så ensam? kanske är jag inte alls ensam, kanske finns det någon därute som tänker på mig, kanske inte? vad spelar det för roll sålänge jag inte vet om det? :va

Miss_Orchidee skrev:
Hur kommer det sig att föräldrar är så maktgalna?? Morsan fick just för sig att jag lovat henne att städa toaletten..... vafan jag sa ju att jag skulle göra det imorgon. Föräldrar kan nog vinkla allt som dom vill.....och så fixar dom alltid hållhake på en, så nu får ja inte övningsköra om jag inte städat.....

Hur ska jag hinna med allt tills ikväll.... :va
Det där är inte filosofi, det är tonårsproblem! :-)

Miss_Orchidee skrev:
uch jag förstår inte.... Idag har ju varit en jätte bra dag, ända tills nu! Undrar vad som hade hänt om jag aldrig börjat köra hoj hade jag pratat med alla dom människorna jag prtar med idag i så fall?? förmodligen inte, kanske hade mitt liv vart enklare men troligtvis inte.
Hade jag börjat köra när jag fyllde 18 iallfall? had ejag då pratar med dom jag pratar med idag? fast idag pratar jag ju inte med någon, kanske är just därför jag känner mig så ensam? kanske är jag inte alls ensam, kanske finns det någon därute som tänker på mig, kanske inte? vad spelar det för roll sålänge jag inte vet om det? :va
Tänk inte Stephanie, min förbannelse är mitt omedvetna analyserande av allt, ja allt, det suger..
En människas kroppsspråk, tonfall osv, gör mig galen, allt för oftast då jag lägger för mycket energi på att läsa dom, har väldigt sällan fel dock, men igentligen vill jag ju inte veta alls..
Seegt..
Så då fick jag skrivit av mig med! ;-)

Hultan skrev:
Tänk inte Stephanie, min förbannelse är mitt omedvetna analyserande av allt, ja allt, det suger..
En människas kroppsspråk, tonfall osv, gör mig galen, allt för oftast då jag lägger för mycket energi på att läsa dom, har väldigt sällan fel dock, men igentligen vill jag ju inte veta alls..
Seegt..
Så då fick jag skrivit av mig med! ;-)

Se då gjorde jag oss en tjänst båda två! :Glad

Vad du är,är vad du gör,i ögonen på åskådaren.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT