Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
A-team?Nån som kan tipsa om lite bombastisk action från senare år?
Det behöver inte vara välspelat eller manusmässigt fulländat bara det är mycket specialeffekter och explosioner. Jag orkar inte med någon djupare dialog så svulstig action skulle sitta fint i kväll. Har det kommit någon hyffsad Scifi-action på länge? Jag blev lite inspirerad igår när de visade Star Trek som jag f.ö. sett tidigare men det gjorde mig lite sugen på den typen av popcornrulle.
A-team?
Expendables?
Mycket hjärndött.
Nån som kan tipsa om lite bombastisk action från senare år?
Det behöver inte vara välspelat eller manusmässigt fulländat bara det är mycket specialeffekter och explosioner. Jag orkar inte med någon djupare dialog så svulstig action skulle sitta fint i kväll. Har det kommit någon hyffsad Scifi-action på länge? Jag blev lite inspirerad igår när de visade Star Trek som jag f.ö. sett tidigare men det gjorde mig lite sugen på den typen av popcornrulle.
X-men: First Class var ganska bra. Thor går att se ifall man vill ha lite mer hjärndött.
Senaste bra science fiction-filmen jag såg var Pandorum från 2009. Dock är den ju inte så lik Star Trek.
Såg en vampyrfilm som heter "Let me in" från 2010 och blev positivt överraskad.
Den är "realistisk" om man nu kan uttrycka det så. Klart sevärd.
Såg en vampyrfilm som heter "Let me in" från 2010 och blev positivt överraskad.
Den är "realistisk" om man nu kan uttrycka det så. Klart sevärd.
Varför tittade du inte på den svenska förlagan?
"Låt den rätte komma in"
Jag visste inte att det fanns en svensk förrän jag såg eftertexterna
Är den svanska bättre? Har väldigt svårt för svenska skådespelarte. De har en förmåga att kunna sänka vilken film som helst. Förutom ett litet fåtal som jag kan räkna på ena handens fingrar.
Jag hörde någon som frågade sig om amerikaner var så allergiska mot undertexter att de hellre gör en remake... Med det sagt antar jag att de är tillräckligt lika för att man inte skall orka bemöda sig att se den ena när man redan sett den andra.
jag gillade filmen Thor bara för det nordiska mytologin och sedan att man vuxit upp med serietidningar hjälpte ju inte heller ;-)
Har uppgraderat hemmabiosystemet så nu är jag återigen på jakt efter bombastisk action/sci-fi framför pretto-prat-filmer.
Satt precis och funderade lite på vad jag inte sett. Thor & Captain America samt The Green Lantern är alla filmer jag inte sett. Vilken av dem är mest spektakulär ur ett rent dunder & brak-perspektiv?
Vad finns annars i genren? Det får gärna vara typ rymdskepp som energistråle-spränger stora byggnader och annat som ställer krav på surroundljudet.
Har uppgraderat hemmabiosystemet så nu är jag återigen på jakt efter bombastisk action/sci-fi framför pretto-prat-filmer.
Satt precis och funderade lite på vad jag inte sett. Thor & Captain America samt The Green Lantern är alla filmer jag inte sett. Vilken av dem är mest spektakulär ur ett rent dunder & brak-perspektiv?
Vad finns annars i genren? Det får gärna vara typ rymdskepp som energistråle-spränger stora byggnader och annat som ställer krav på surroundljudet.
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |