Kuritas
Mansplaining MC
Transformers är hur frän som helst! Gå och se! Inte ofta man ser en film på bio där hela salongen ställer sig upp och tokapploderar under eftertexterna. Hände tydligen på en annan föreställning som en kollega gick på också.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som vanligt lider Michael Bays film av identitetsproblem; är det en komedi eller en seriös actionrulle?
Jag är lite förvånad över dina lovord eftersom Transformers är en jäkligt fånig idé. Dessutom så är du bara två år yngre än mig och borde varit för gammal när Transformers var populärt. Bestod publiken till mestadels av folk födda under sent 80-tal så förstår jag applåderna.
Men du menar alltså att den är bra?
Är det en bra film eller är den bara bra för sina effekters skull?
Jag är lite förvånad över dina lovord eftersom Transformers är en jäkligt fånig idé. Dessutom så är du bara två år yngre än mig och borde varit för gammal när Transformers var populärt. Bestod publiken till mestadels av folk födda under sent 80-tal så förstår jag applåderna.
Men du menar alltså att den är bra?
Är det en bra film eller är den bara bra för sina effekters skull?
Identitetsproblem my ass. Den riktar sig till en yngre åldersgrupp, dær "tøntigheter" och fet action passar bra ihop. Dærimot satt jag och nostalgi-myste som en femåring. Rekomenderas riktigt hårt før alla som hade en bra uppvæxt med optimus prime!
Identitetsproblem my ass. Den riktar sig till en yngre åldersgrupp, dær "tøntigheter" och fet action passar bra ihop. Dærimot satt jag och nostalgi-myste som en femåring. Rekomenderas riktigt hårt før alla som hade en bra uppvæxt med optimus prime!
Synd att den var med ÖHT, den scenen kändes väldigt onödig!Synd bara att aprilian lät som en radfyra. Varför ska det alltid vara så...
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |