Filmtips - Long way round

draken!

lite bättre än du tror
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Ducce
Har nu krashat i sängen efter att ha gått på droger hela helgen för att klara mässan. När jag då o då vaknar upp ur feberyran titar jag på Long way round för att få livsandarna att återvända. Helt underbar film, som vissgt gått som TV serie? (sånt vet jag inget om)
I kortadrag handlar den om två killar som kör från london till NY, den långa vägen genom europa, ukraina, kazaktan, mongoliet, ryssland, alaska, canada o USA.
Rekomenderas till alla med hojabstinens.
Om någon har ett tips om likande film så blev jag glad.

Är det den där de i stort sett får bära hojarna genom ödemarken i centrala sibirien och lyckas hitta ett nytt bakhjulslager i en stuga mitt i taigan?

Nån gång i mitt liv ska jag göra en resa i den stilen också. Skulle man dö så kan man ju iaf inte dö på mycket sämre sätt.

Dickhead skrev:
Är det den där de i stort sett får bära hojarna genom ödemarken i centrala sibirien och lyckas hitta ett nytt bakhjulslager i en stuga mitt i taigan?

Nån gång i mitt liv ska jag göra en resa i den stilen också. Skulle man dö så kan man ju iaf inte dö på mycket sämre sätt.

Skulle kunna va den... men jag minns inget om ett bakhjulslager. De har däremot stora problem med brist på vägar i mongoliet och aldeles för mycket vatten på the road of bones. Men jag håller med dej, det är ett äventyr att avundas... dock finns det ett par detaljer som gör mej tveksam...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra