Filmtävling

Strider skrev:
1.Vår riddare Don Q.

2. Under första träninspasset på B-racet 15/5 i samband med avkasningen i vänstern innan hårnålen.

:) :) :) :)
Full pott till vår nya vurpkung Strider :tummenupp du vinner 4 liter begagnad OK rak 50 olja

Aggresivt häng på många deltagare i gatgruppen. Det verkar lite rörigt under inbromningen på långa rakan och vingliga omkörningar på yttern i en del kurvor men på det stora hela ser det väldigt städat ut.

Jag antar att det är Filip Backlund på sin Aprilia RS 250 som swishar förbi i början av filmen. Det jag hellst av allt skulle vilja se är ett klipp när Snuttebo kör Backlunds Aprilia och få höra hans reaktion efteråt. Finns det på på bandet?

Teddy skrev:
Jag antar att det är Filip Backlund på sin Aprilia RS 250 som swishar förbi i början av filmen. Det jag hellst av allt skulle vilja se är ett klipp när Snuttebo kör Backlunds Aprilia och få höra hans reaktion efteråt. Finns det på på bandet?
Jepp! Det vill jag också se! Sen väntar vi alla spänt på "RR-The movie" också! Tur du har semester snart Micke så du hinner klippa klart allt! :tungan

Ja det kåpglaset går inte skoja bort ;) Kul att det dök upp igen efter så här lång frånvaro. Kanske skulle ta och försöka limma ihop delarna!
Kul film, mer sånt vill vi se!

Teddy skrev:
Aggresivt häng på många deltagare i gatgruppen. Det verkar lite rörigt under inbromningen på långa rakan och vingliga omkörningar på yttern i en del kurvor men på det stora hela ser det väldigt städat ut.

Filip råkkade, men Sölebo bara puttrade runt med Filips 250SP...

Onboardklippen är från 21 Maj eftersom jag inte körde den 21 Juni och det vinglas en hel del som sagt.

Torkel skrev:
Jepp! Det vill jag också se! Sen väntar vi alla spänt på "RR-The movie" också! Tur du har semester snart Micke så du hinner klippa klart allt! :tungan
Jag klipper när jag har lust, fanimej roligare att fler klippa småfilmer än en stor, troligtvis blir RR The movie färdig i höst :tungan

Don Quixote skrev:
Ja det kåpglaset går inte skoja bort ;) Kul att det dök upp igen efter så här lång frånvaro. Kanske skulle ta och försöka limma ihop delarna!
Kul film, mer sånt vill vi se!
Det låg mycket riktigt prexis där Strider sa att det låg, imponerande att ha sån koll, dessutom ser Strider snabb ut på skamkärran...

:hihi

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back