GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ligger på www.ketogan.com under videos vid dom dära regnhjulen så hittar du denna bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Skriv nåt nurå era lata j-rannars blir det inga mera filmer eller nåt...
Skit i brallorna din tjockisTom skrev:Värdelös film och kass klippning, som vanligt. bättre kan du, det ser ju nästan ut som om det går fort på banan. Som vi alla vet (vi som inte vet bättre) så går det inte att köra fort. Dessutom så ramlar man om man hänger utanför cykeln i kurvorna också.
GSXR1100R skrev:Skit i brallorna din tjockis![]()
Gå och lägg dig ditt fuckoGustav1 skrev:Gå och dö, gamlo.
Jaså....KetogaN skrev:*gäsp* va fint..
GSXR1100R skrev:Skriv nåt nurå era lata j-rannars blir det inga mera filmer eller nåt...
Bra att du skriver så, då lovar jag att inte häckla dig i nästa film... kanskeoscar skrev:Kul Micke... verkligen!
GSXR1100R skrev:Inte konstigt att Fastcorner fortfarande växer, han äter ju så fort han är utan hjälm
Citerar Will, ni som kör i den långsamma gruppen... (Oscar puffar då på Fastcorner som är upptagen med att äta som vanlig).oscar skrev:Fram med ljudet från filmen!!!![]()
Vadå slomo, det gick inte fortareMcFille skrev:Bah...kass!Min hoj låter ju som en diesel när du har gjort den sådär slow-mo! Gillas inte!
![]()
Jag ser ju nästan lika snabb ut som Filip...minst!![]()
edit. Ge mig klippet på mig i normal speed, snääääälla!![]()
![]()

McFille skrev:Bläää!![]()
Hit me filmen nu i vanlig speed...snääääääälla!![]()
Moahahahaoscar skrev:Det var vanlig speed! Jag tror du behöver dreva om den lite...![]()
![]()
njae den är faktiskt lite nerspeedad, jag gillar ljudet på halvfartBankörning är det roligaste som finns med kallingarna påskog skrev:Ser jäv.. kul ut hoppas att det var det också. Man blir lite avis.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |