Filmning!

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
om det i sommar finns någon som vill vara med på en film som kommer att klippas i hopp så hör av er till mig helst bara 125:or men jag har inte en så jätte bra kamera men det funkar. jag filmar från tank och massa annat.. men bara så ni vet så kommer det en film snart. bara någon har plats!

ha D gött i värmen MVH: Micke :rolleyes:

okej men vill di göra en film med mig i sommar?? det vore skojj men tyvär så har jaga bara en gammal rd så jag kommer lite effter man jag hopas att vi gör en bra film!! :banana

Hinner nog inte med.. O de va inte jag som gjorde den utan en utav mina kompisar =)... Kommer ha fullt upp med att jobba o så.. Försöka köpa en egen hoj. Den ja kör nu är pappas igentligen :(

Lankfisher skrev:
Hinner nog inte med.. O de va inte jag som gjorde den utan en utav mina kompisar =)... Kommer ha fullt upp med att jobba o så.. Försöka köpa en egen hoj. Den ja kör nu är pappas igentligen :(

aja synd men men jag hitter någon annan som hinner och har lust... men men i dag e det perfekt väder 13 grader i skuggan! och 17 i solen så ska de va våren är på väg! :banana

Mmm o ja som precis fixat bågen o så strular den igen! Lagade startmotorn och nu så dör den efter ett tag när ja gasar ... tror de e skit i förgasarn eller någe så den inte får tillräkligt med bränsle.. Ska höra med pappa. Hoppas den blir klar idag... FÖR VÄDRET ÄR ÅHHHH!

Lankfisher skrev:
Mmm o ja som precis fixat bågen o så strular den igen! Lagade startmotorn och nu så dör den efter ett tag när ja gasar ... tror de e skit i förgasarn eller någe så den inte får tillräkligt med bränsle.. Ska höra med pappa. Hoppas den blir klar idag... FÖR VÄDRET ÄR ÅHHHH!

okej lyllo dig skälv har jag inget kör kort en nu! men jag hoppas du kan ta lite bilder på hojen i dag om du åker nott ha D :cool:

Haha de hoppas inte ja.. För den e sååå skitig =) O vägrar ta in den på en mack o peja 50:- för att tvätta e urfattig =).. Nee ja vet inte.. kanske ska åka o tvätta på en mack om ja får någon som kan ta med sig hinkar o köret..

Lankfisher skrev:
Haha de hoppas inte ja.. För den e sååå skitig =) O vägrar ta in den på en mack o peja 50:- för att tvätta e urfattig =).. Nee ja vet inte.. kanske ska åka o tvätta på en mack om ja får någon som kan ta med sig hinkar o köret..

okej !! fan vad jag vill åka hoj nu!! :huvet

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back