Filmning Tierp Tisdag 25:e

Brink, du skulle stannat någont tag till å fått sett en 1100r som lade dimma över flygfältet, Ebbe puffar framstår som töntiga i jämnförelse, Gixxern fick åka släp hem.............
s
andersbrink skrev:
Ebbe lär iaf ut hur man får en 660 att spy rök som en DT125'a! :D

Det blir körning imorgon alltså?
Jag som precis kommit ut ur duschen, haft på luktagott och knäppt 2:a ölen..... :D Får se till att ta det lite lugnt ikväll då så man iaf orkar ta sig ut o kolla :rolleyes:

Nu blir det PAAARTY!!! :crash

Nu börjar uppladning för imorgon.... Hur va det nu... mycke pasta, 3 liter vatten....... NÄJUSTJA! Kassvis med öl var det ju, knäpp av datorena och kom på fest i partyskrapan!

Kan du inte var liiiiiiite tidigare nästa gång?

Rigge skrev:
Nu börjar uppladning för imorgon.... Hur va det nu... mycke pasta, 3 liter vatten....... NÄJUSTJA! Kassvis med öl var det ju, knäpp av datorena och kom på fest i partyskrapan!

Skoj o köra idag, synd att det blåste så mycket bara.. Blev impad av hur fort en del körde på banan :bow Kändes som att det va lika bra o hålla sig undan tills dom hade kört klart :rolleyes: Kul som f-n o köra iaf, även om det inte gick fort.... Litar inte riktigt på greppet i däcken än.

Gick det bra o köra hem Peter?

Tog lite bilder :D

Bifogat

• 0330_0018.jpg
    0330_0018.jpg
    51.1 KB · Visningar: 154
Last edited:
:cool:

Bifogat

• 0330_00191.jpg
    0330_00191.jpg
    45.4 KB · Visningar: 151
:öl

Bifogat

• 0330_00201.jpg
    0330_00201.jpg
    35.5 KB · Visningar: 144
Har hört att man ska ta kort i motljus för att få dom absolut bästa bilderna.... :fakta :crash

Bifogat

• 0330_00121.jpg
    0330_00121.jpg
    44.8 KB · Visningar: 145
sista

Bifogat

• 0330_00141.jpg
    0330_00141.jpg
    24.5 KB · Visningar: 141
Riktigt skoj trots lite incidenter. (rasade bilar, vurpor....)

Nu ska vi kolla vad det vart på film :tummenupp

Skoteråkar´n va nog ballast idag :bow

Nja, jag sätter min tummenupp på killen som åkte i samma takt som slicksförsedda motarder, med pilot sportdäcken...... faan va brett det går :tummenupp :tummenupp

Skotern var mera som en "maniac" hehehe helt crazy när han började åka med oss oxå......

Vi hann precis lasta å var sist därifrån då började det droppa.......

Rigge skrev:
Riktigt skoj trots lite incidenter. (rasade bilar, vurpor....)

Nu ska vi kolla vad det vart på film :tummenupp

Skoteråkar´n va nog ballast idag :bow

MackeNo1 skrev:
Skoj o köra idag, synd att det blåste så mycket bara.. Blev impad av hur fort en del körde på banan :bow Kändes som att det va lika bra o hålla sig undan tills dom hade kört klart :rolleyes: Kul som f-n o köra iaf, även om det inte gick fort.... Litar inte riktigt på greppet i däcken än.

Gick det bra o köra hem Peter?

det gick bra... :crash

Tom Byron skrev:
Nja, jag sätter min tummenupp på killen som åkte i samma takt som slicksförsedda motarder, med pilot sportdäcken...... faan va brett det går :tummenupp :tummenupp

Skotern var mera som en "maniac" hehehe helt crazy när han började åka med oss oxå......

Vi hann precis lasta å var sist därifrån då började det droppa.......

Ja, en del tycker att vi är galna, men Kågström är faan värre!!! :skrämd En Polaris XC800 med gokarthjul istället för skidor! PÅ STYGGA BREDSTÄLL!!! :bow Det finns på film vet jag... :D

Och ja, Reilander åkte fort som fan på sportsulorna! Jag måste banta och körträna mer känns det som... :p

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back