Filmning Tierp Tisdag 25:e

Mer bilder så en morfinkanprande och sömnlös motardpilot har nått att dreggla över!

Ebbe skrev:
Ja, en del tycker att vi är galna, men Kågström är faan värre!!! :skrämd En Polaris XC800 med gokarthjul istället för skidor! PÅ STYGGA BREDSTÄLL!!! :bow Det finns på film vet jag... :D

Och ja, Reilander åkte fort som fan på sportsulorna! Jag måste banta och körträna mer känns det som... :p

Vi kollade på filmen ikväll, det såg klart fläskigt ut från kameran bakifrån i kurvan längst bort (ni fattar nog) Rykande matta och breeeeda spår och lite fina returkast :tummenupp Han hängde på motarderna förvånansvärt bra! Hur mycket långsammare var han per varv?

EDIT: Förresten så behövs det mer material.... alla linslöss kan ju höra av sig om dom vill vara med... skulle tro att det är bäst om man inte är hela ligen utan bara några och filmar lite seriöst. Måste ju bli en bra film ju!

Last edited:
Rigge skrev:
Vi kollade på filmen ikväll, det såg klart fläskigt ut från kameran bakifrån i kurvan längst bort (ni fattar nog) Rykande matta och breeeeda spår och lite fina returkast :tummenupp Han hängde på motarderna förvånansvärt bra! Hur mycket långsammare var han per varv?

Jag vill se oxå!!!
Han hade inget å sätta emot i kurvhastighet dock. När vi kom ikapp så fick man fisåka. Men det var feeetcoolt kört!! Hur ofta ser man en skoter på tvären på asfalt!?!? :tummenupp

*flört* När ska inledningen på filmen spelas in, snö ute idag, kallt om häcken lixom :D

Rigge skrev:

EDIT: Förresten så behövs det mer material.... alla linslöss kan ju höra av sig om dom vill vara med... skulle tro att det är bäst om man inte är hela ligen utan bara några och filmar lite seriöst. Måste ju bli en bra film ju!

Tom Byron skrev:
*flört* När ska inledningen på filmen spelas in, snö ute idag, kallt om häcken lixom :D

När det är varmt? Så fort det blir hyffsat väder så är det bara att ösa på! Skulle ju va kul om det vart klart snart.

*/ ?>
Back