Filmklipp

• Thread starter Thread starter Ol@
  • Start date Start date
Kul film!! Mysig liten raka ni hade med massa däck och grejor föresten! Nu blev inte suget mindre precis!

Jag tycker fasanen i slutet va råast.. :D

Gutt med alla vinklar! Lite mer stunt till 2005 års upplaga kanske? :7peta
Men annars bra film! :tummenupp

Schysst trailer.. Men kallas inte en snutt för att promota en film "trailer"? Men detta var hela filmen eller?
Den var också åt helvete för stor fil för bara 4 min. Kolla in bättre komprimering!
Nice bilder annars, kul att det finns fler som är så grymma på stoppisar som jag :D

Trevliga kameravinklar!
Jag bara ska ha en "hjälmkamera" till nästa år :)

sandstream skrev:
Trevliga kameravinklar!
Jag bara ska ha en "hjälmkamera" till nästa år :)
Många som vill ha det nu för tiden :tummenupp

Trevlig film, skulle se fram emot och göra lite rullar med Er till sommaren.

Hultan skrev:
Schysst trailer.. Men kallas inte en snutt för att promota en film "trailer"? Men detta var hela filmen eller?
Den var också åt helvete för stor fil för bara 4 min. Kolla in bättre komprimering!
Nice bilder annars, kul att det finns fler som är så grymma på stoppisar som jag :D
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Jag kallade den för filmklipp , och tycker du att det är nått annat så kan jag döpa om den.

Visst är man en hejare på stoppis, Till mitt försvar så hade jag inte ens körkort då. (fick iofs inte lära mej stoppies på körskolan heller) :gnissla

Ang. storleken på filmen , vill ju inte tappa för mycket kvalitet , iofs hade det väl inte skadat att komprimera den lite till.

Vill passa på att tacka ALLA för era inlägg, Så att nästa blir bättre. :banana

Grymt många bra kameravinklar :tummenupp

Hur och var har ni monterat kameran i hjulhuset? Antar att det inte är läge att göra någon stoppie då? Eller klarar sig kameran utan att slå i undertailen? Vad är det för kamera ni använder?

Om det var hela filmen så hade det kanske varit najs med något längre klipp ibland :)

Last edited:
Blade 4-ever skrev:
Grymt många bra kameravinklar :tummenupp

Hur och var har ni monterat kameran i hjulhuset? Antar att det inte är läge att göra någon stoppie då? Eller klarar sig kameran utan att slå i undertailen? Vad är det för kamera ni använder?

Om det var hela filmen så hade det kanske varit najs med något längre klipp ibland, men det kanske bara var en trailer :)
Kameraplacering kan vara lurigt har vi upptäck :huvet men en hjälm kamera , en rulle silvertejp och tvättsvampar att sätta kameran i har funkat för oss.

Vi har många timmar material så du kanske har rätt i att det skulle ha varit nått längre klipp, men man vet aldrig , kanske det blir nån längre film. :hihi

Riktigt skoj med så mycket positiv kritik,nu kanske man vågar lägga upp fler filmer.. :hihi
Har inte riktigt lärt mig komprimera filmer än men lovar att det ska bli bättring på det.

Tyvärr så har spray stängt av nu,det blev för mycket trafik kanske nån som redan fått ner filmen kan lägga upp den igen..

Ol@ skrev:
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Jag kallade den för filmklipp , och tycker du att det är nått annat så kan jag döpa om den.

Visst är man en hejare på stoppis, Till mitt försvar så hade jag inte ens körkort då. (fick iofs inte lära mej stoppies på körskolan heller) :gnissla

Ang. storleken på filmen , vill ju inte tappa för mycket kvalitet , iofs hade det väl inte skadat att komprimera den lite till.

Vill passa på att tacka ALLA för era inlägg, Så att nästa blir bättre. :banana
OK, nej jag undrade väl i princip om det var en trailer till en kommande film eller en film helt enkelt!

Och med den stora filen så borde det varit något bättre kvalitet..
Kolla in dr divx det tycker jag är lätt och bra för att komprimera filmer med!

Inga sura pikar! Bara råd, inlägg och frågor! :tummenupp

Hultan skrev:
OK, nej jag undrade väl i princip om det var en trailer till en kommande film eller en film helt enkelt!

Och med den stora filen så borde det varit något bättre kvalitet..
Kolla in dr divx det tycker jag är lätt och bra för att komprimera filmer med!

Inga sura pikar! Bara råd, inlägg och frågor! :tummenupp
Vi får lära oss det här med komprimering. :confused:

Råd och tips tas gärna emot.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back