Boffen
Thank you very much
Rikkard skrev:Aldrig i helvete att det där är FI. Det där är ju nån privat teater grej.
Vadå, tycker du FI är smartare än så? Det var från deras årsmöte tror jag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rikkard skrev:Aldrig i helvete att det där är FI. Det där är ju nån privat teater grej.

MadManAxel skrev:Man kan ju fråga Gudrun![]()
En skoj idé bara....byt ut "man" i texten mot t.ex kvinna, neger, turk eller invandrare och framför den, då lär man bli nedslagen + polisanmäld ganska fort....
Boffen skrev:Vadå, tycker du FI är smartare än så? Det var från deras årsmöte tror jag![]()
motardnisse skrev:Va fan! såg du inte senaste Insider på TV???![]()

Mark skrev:Här har ni "texten" :
Jag hatar dig du jävla man, du tror du vet, du tror du kan, allt om kvinnor allt om våra liv.
Men du vet inget så ta ett jävla kliv.
Snubbe, gubbe, jävla man bäst du börjar springa för här ser du en kvinna som hatar dig så mycket, vi ska slita dig i stycken.
Mer hets mot folkgrupp får leta efter tycker jag. :kocko
MikkE skrev:Några av dem har inte fått kuk iaf
bonny skrev:Kaninte folk bara slappna av lite? jag kommer ihåg när man var liten och lyssnade på Eddie Meduza aom sjöng "Fruntimmer e madraser med hål" i blev ingen folkstorm av det precis. Deesuom var det gott om liknanade sånger både i militären och åp universitetet utan att tjejerna reagerade så här barnsligt. Gillar ni inte Fi så rösta inte på dem men ni behöver väl inte ta allt så dj-a allvarligt!?
Att jag sedan tycker att dem verkar lite politiskt naiva och inte tror att det direkt hjälper kvinnorna just nu men dem har i alla fall lyckats visa hur känsliga vi män är... Ni vet inlägg av typen: "Dem har aldrig fått kuk" och "De är faktiskt synd om oss också!"
Långa farbron skrev:Utan att var synsk..så kommer dom inte få det heller.
Tror du på fullt allvar att det är det dem vill??? Tar du verkligen et par rader ur en sång på så stort allvar? Som sagt: Det manliga egot är känsligt.motardnisse skrev::kocko Det handlar inte om att rösta på dem utan deras syn på män, tror du att deras sång inte är på allvar?????
Vakna upp för fan, vill du ha k.ken avskuren av en tjej som hatar dig fast du inget har gjort nåt?
bonny skrev:Tror du på fullt allvar att det är det dem vill??? Tar du verkligen et par rader ur en sång på så stort allvar? Som sagt: Det manliga egot är känsligt.
Att hata personer som inte har gjort dig något är det många som gör på SH...
Långa farbron skrev:Utan att var synsk..så kommer dom inte få det heller.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |