Filmklipp från feministisktinitiativ = Fi?????

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Söker efter ett filmklipp någon hittade ang "feministisktinitiativ=Fi" där 3st tjejer sjunger en ramsa om killar. Någon här hade länken till det klippet!

Tack på förhand!

jefla dubbelhakade, fetrövade, hjärndöda hängbukarrr.... VILKET SKÄMT, jag börjar tvivla på om amerikaner verkligen är ett korkat folk, tror tamejfan att svenskarna börjat knappa in ordentligt på dem :va

Vad är det för fel på dessa människor? På vilket sätt hjälper detta de kvinnor som är utsatta i vårt samhälle? På vilket sätt skapar detta en produktiv debatt om kvinnors rätt i samhället?
Vilka jä-la spånhuvuden!

henrikkrueger skrev:
Vad är det för fel på dessa människor? På vilket sätt hjälper detta de kvinnor som är utsatta i vårt samhälle? På vilket sätt skapar detta en produktiv debatt om kvinnors rätt i samhället?
Vilka jä-la spånhuvuden!

Man kan ju fråga Gudrun :rolleyes:
En skoj idé bara....byt ut "man" i texten mot t.ex kvinna, neger, turk eller invandrare och framför den, då lär man bli nedslagen + polisanmäld ganska fort....

Nu förstår jag varför FI e på dekis... Det kan bara inte vara sant Är det en äkta kampsång från FI så har de nog grandiosa problem med att bli tagna på allvar!!

Tur att man själv e så bra :hihi

heimdal skrev:
jefla dubbelhakade, fetrövade, hjärndöda hängbukarrr.... VILKET SKÄMT, jag börjar tvivla på om amerikaner verkligen är ett korkat folk, tror tamejfan att svenskarna börjat knappa in ordentligt på dem :va

Åfan? Det är väl bara att kolla vilka som är mest korkade, det framgår av skattetabellen....

Vad stolta majoriteten av kvinnorna i vårat land ska vara över att vara just kvinna när de ser sånt här, de som tänker menar jag då.

Min kära moder tittade på "Insider" häromdagen, henne stilla reaktion var "Fy fan, det är så man skäms att vara kvinna".

- P -

Peccus skrev:
Vad stolta majoriteten av kvinnorna i vårat land ska vara över att vara just kvinna när de ser sånt här, de som tänker menar jag då.

Min kära moder tittade på "Insider" häromdagen, henne stilla reaktion var "Fy fan, det är så man skäms att vara kvinna".

- P -

Jag o flickvännen såg det programmet. Vi satt och gapade...
Har iof sett alla deras självmål från starten, men jag blir ändå lika förvånad över det oproffsiga i deras framtoning. Ingen av debattörerna kommer ju någonsin fram till ngt vettigt. Som tur var fanns det några kvinnor på motståndarsidan, bla SvD ledarskribent som företrädde en vanlig människosyn.

Såg på deras miner att det kändes meningslöst att försöka föra en saklig debatt mot FI. "Det är så jäkla synd om kvinnor som både arbetar och måste ta hand om man, barn o städning och sämre lön har de, osv..."

Sverige är ju ett av de mest jämställda länderna...men visst finns det massor av orättvisor, kvinnor OCH män som har det svårt. Men det smartaste i så fall borde väl vara att FI förde en saklig debatt istället för att försöka dumförklara halva befolkningen. Ähh!! De straffar ut sig själva...

Zlide: Håller med.

Det är så jäkla dumt över huvud taget att göra allt jämställd, vi är ju av olika ras för böveln. Det är som att försöka göra katter till hundar och vice versa.
Det måste få finnas skillnader.

IronMike skrev:
På vilket sätt hjälper det män som är utsatta?!

:kocko :huvet :4skrika :machinegu

Visst finns det många män som är utsatta, men just nu gällde det väl kvinnors sits eller?
Har iofs svårt att tro att fi ens skulle kunna erkänna att det finns kvinnor som slår sina män och/eller utsätter dem för psykologisk terror...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg