Kommer det att gå att köra med den
Tror den där kommer bli kanon, fast kanske inte på bankörningarna eller på tisdagskörningarna eller på onsdagskörningarna eller på helgkörningarna men kanon blir den nog.
![]()
Bara geggmoppekörningar med andra ord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer det att gå att köra med den
Tror den där kommer bli kanon, fast kanske inte på bankörningarna eller på tisdagskörningarna eller på onsdagskörningarna eller på helgkörningarna men kanon blir den nog.
![]()
Bara geggmoppekörningar med andra ord.![]()
:kortstrypkoppel
Sådärja. Denna är nu min, najs helvet
Tack Gabor![]()
Klassas inte LRMC's körningar som bankörningar?
Men så ser det väldigt bra ut när jag sitter vid Kajfiket efteråt!
Slit med hälsan!Med den där kommer du kunna vinka till polarna i backspegeln
Själv så har man börjat spana på en grym ersättare!!
http://www.blocket.se/vastmanland/Stylad_MC_Scooter_150ccm_24742086.htm?ca=9&w=1
stylad och allt![]()

Grattis till en fin hojäven om rullen har vridits på den(som de är byggda för) så är det i fräscht välskött skick och högt bruksvärde för dig Härnis!
![]()

Slit med hälsan!Med den där kommer du kunna vinka till polarna i backspegeln
Själv så har man börjat spana på en grym ersättare!!
http://www.blocket.se/vastmanland/Stylad_MC_Scooter_150ccm_24742086.htm?ca=9&w=1
stylad och allt![]()
)Sådärja. Denna är nu min, najs helvet
Tack Gabor![]()
Mja välskött det vette fan, jag har ju skruvat på den![]()
Du gjorde ett kanon jobb på den med lammellernaDen där brummarn blir nog svår att åka ifatt med din surgixxer nu när det inte sitter en tjockis i sadeln längre
![]()
Nice dude! Bara att slänga in den i nya lackverkstad och få Jesperputs nu då![]()
Ska bara montera xenon, sen låter jag den vara som den är. 
Du gjorde ett kanon jobb på den med lammellernaDen där brummarn blir nog svår att åka ifatt med din surgixxer nu när det inte sitter en tjockis i sadeln längre
![]()

Jajemen!
Närå, den är förjävla fräsch faktisktSka bara montera xenon, sen låter jag den vara som den är.
Skulle bygga om den till fighter egentligen, men har nog inte tid nu i vinter.![]()
Ja, jag har ju putsat på'n
Fighter är det enda retta med en retta! Fast det sitter ju en styrdämpare på den, det blir inte lika roligt utan styrvobbel varje gång man sätter ner framhjulet![]()

haha
Har du tid att fighta min hoj då?![]()



kvällen innan.




Mera sådantNog för man är förbannat ful på kort, och att man har noll i smak poå kläder
![]()

[YOUTUBE-ID]LKvDeTcDH1Q[/YOUTUBE-ID]
En härlig julvisa från förr!![]()
lyssnar du oxå på p4??![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |