Filmer och Bilder

Hårig skuta!
 

Bifogat

  • DSC00486.jpg
    DSC00486.jpg
    263.4 KB · Visningar: 90
Mek eller testpilot:vaPå det andra skulle jag nog vara avundsjuk på dig:tummenupp

690 motard? Härlig hoj men för lite kompromiss för att vara enda hojen tyvärr..

Mek :) Den hade gått rejält orent och bluddrat. Och eftersom det var ca 3-4grader varmt så blev det jag som fick testköra :)

Håller med, rejält kul på småvägar men för liten hoj för att vara enda hojen. Själv har man börjat snurrat in sig på en Superduke R, riktigt fin maskin!
 
Mek :) Den hade gått rejält orent och bluddrat. Och eftersom det var ca 3-4grader varmt så blev det jag som fick testköra :)

Håller med, rejält kul på småvägar men för liten hoj för att vara enda hojen. Själv har man börjat snurrat in sig på en Superduke R, riktigt fin maskin!

Har haft 2 vanliga Superduke's och kan verkligen rekomendera en sån. Allra helst om det finns med ett R i modellbeteckningen. :tummenupp
 
Höstsonat

En stilla tur till Surahammar o vända idag 30 oktober, jag var ensam mc riddare på vägen, dock så tror jag detta var sista turen iår då det blev väldigt kallt. Dock ändå fått en fin tur på torra fina vägar:tummenupp
 

Bifogat

  • mc tur 30 oktober 006.jpg
    mc tur 30 oktober 006.jpg
    246.2 KB · Visningar: 69
  • mc tur 30 oktober 007.jpg
    mc tur 30 oktober 007.jpg
    246.9 KB · Visningar: 65
  • mc tur 30 oktober 009.jpg
    mc tur 30 oktober 009.jpg
    236 KB · Visningar: 69
Last edited:
Har haft 2 vanliga Superduke's och kan verkligen rekomendera en sån. Allra helst om det finns med ett R i modellbeteckningen. :tummenupp

Provkörde SuperDuke R på Lellesträffen förra året, tyckte inte det var någon skön landsvägshoj och det höll personalen från Lelles med om, pratar vi banhoj då pratar vi något helt annat.
 
Provkörde SuperDuke R på Lellesträffen förra året, tyckte inte det var någon skön landsvägshoj och det höll personalen från Lelles med om, pratar vi banhoj då pratar vi något helt annat.

jamen, du vet väl att vildsvin åker inte bana!!:D
 
Klassas inte LRMC's körningar som bankörningar? :va

Men så ser det väldigt bra ut när jag sitter vid Kajfiket efteråt!
 
Last edited:
En stilla tur till Surahammar o vända idag 30 oktober, jag var ensam mc riddare på vägen, dock så tror jag detta var sista turen iår då det blev väldigt kallt. Dock ändå fått en fin tur på torra fina vägar:tummenupp

Om det var den 30:e oktober (dvs igår) så var du inte ensam! Jag var minsann ute en sväng jag med... Men det var bara en vända till Funbike och tillbaka. Fick min taskigt lackade kåpa utbytt på garantin! Tack för det Kawasaki! :tummenupp

Det kändes en aning konstigt att rulla ut på hojen och vinka till grannen som stod och skrapade rutan på bilen! :D
 
Slit med hälsan! :tummenuppMed den där kommer du kunna vinka till polarna i backspegeln:D
Kommer det att gå att köra med den:va:krama

Själv så har man börjat spana på en grym ersättare!!
http://www.blocket.se/vastmanland/Stylad_MC_Scooter_150ccm_24742086.htm?ca=9&w=1

stylad och allt:D
Tror den där kommer bli kanon:tummenupp, fast kanske inte på bankörningarna eller på tisdagskörningarna eller på onsdagskörningarna eller på helgkörningarna men kanon blir den nog.:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top