Filmer och Bilder

Kunde inte låta bli att shoppa lite.

Ska kittas i vinter med kraschkåpor, puckar och alla skydd som finns att slänga på :D

R-Sickan

Den är ju görsnygg. Men du har ju fotat fel sida.
Den lilla GP-pipan var ju riktigt snygg.
Du får ta en ny bild och visa dig från den snygga sidan:yoparty

Denna sida?

Den är ju görsnygg. Men du har ju fotat fel sida.
Den lilla GP-pipan var ju riktigt snygg.
Du får ta en ny bild och visa dig från den snygga sidan:yoparty

Snygg ja men låter lite mycket:-)
R-Sickan

Bifogat

• yyyyyyyy.JPG
    yyyyyyyy.JPG
    161.1 KB · Visningar: 74
R6:a med kraschkåpor finns i tankarna. :D

...det var lite snabbt agerat igår, glömde fråga Rotor om lov att använda bilden, så jag gör det nu. :D (f'låt, hade ingen bra bild från sidan på kåtten).

Annars vet jag en TT600 som är till salu! :D

Sportis kanske är lite sugen på kåtten?!?

...det var lite snabbt agerat igår, glömde fråga Rotor om lov att använda bilden, så jag gör det nu. :D (f'låt, hade ingen bra bild från sidan på kåtten).

Det var som fan, ska du köpa "ban-moppe". Jag trodde det bara var feta posörhojar som gällde för dig... men men, se där kommer han krypande till korset! :D

Givetvis är det okej att använda bilden! :tummenupp

Då kommer du ju att bli sådär yamaha snabb ju!:yoparty Kaaaaaaaaazzzoooommm förbi liters italienskor;)

Nä, man är mer ute efter något billigt skit att misshandla, det är det enda japanskor duger till. :D

Last edited:
Nä, man är mer ute efter något billigt skit att misshandla, det är det enda japanskor duger till. :D

Tror att du måste använda japanskt stål om det ska hålla för misshandel.:yoparty
Eller vågar du köpa en gammal Ducce till att piska livet ur...?

Vååågar alllldddrrrriiigggg!

:D billiga och sjukt snabba är dem, sen att de behöver lite shmmmissssk är bara porr :yoparty Man vill väl inte bara sitta i garaget och smeka lack med semsskinn hela tiden som donnorna kräver:D

Tror att du måste använda japanskt stål om det ska hålla för misshandel.:yoparty
Eller vågar du köpa en gammal Ducce till att piska livet ur...?

Vååågar alllldddrrrriiigggg!

Det finns mer beggade delar till det japanska räpplet, så det är en praktisk tanke bakom det hela. :D

Billigare skit än denna hittar du nog inte, du behöver inte ens åka utanför byn :fakta

http://www.blocket.se/vastmanland/Vrakpris_pa_haftigt_stylad_cykel_23710475.htm?ca=9&w=3

Tycker han skall lägga ner lite omsorg på denna, med krasckåpor, sen när han tröttnar så kan han bara lägga ned den i ett dike och glömma den..Denna modell har fostrat många snabba förare

http://www.blocket.se/dalarna/Honda_cbr_saljs_grymt_billigt_vid_snabb_affar_23953834.htm?ca=9&w=2

Åpel Astra blev det. Lättmetallfälgar, cd stereo, Ac(som inte fungerar..)Centrallås, servostyrning, elspeglar, abs, dragkrok, motorvärmare, det mesta jag önskar mig av en bruksbil:)

Bifogat

• Astra.jpg
    Astra.jpg
    257.5 KB · Visningar: 44
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti