Jien
Nu med Cheyhoj
En till film från Gelleråsen. En som kraschade mitt framför mig.
[YOUTUBE-ID]5B2RzgXUEDE[/YOUTUBE-ID]
fick just se att det var en syster till betty som gick omkull :snyft
Skönt att han klarade sig bra iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En till film från Gelleråsen. En som kraschade mitt framför mig.
[YOUTUBE-ID]5B2RzgXUEDE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]gSvyNvbp5bk[/YOUTUBE-ID]
Denna gången kändes det bättre, mer flyt i körningen. Ändrat om sittställningen lite, sticker inte ut benet lika långt längre bl.a. Gixxern går ju faktiskt att lägga ned mer än busan.![]()
Nästa repa blir det nya sulor och techspec gripsters på tanken. Sen ökar vi lite till.![]()

[YOUTUBE-ID]gSvyNvbp5bk[/YOUTUBE-ID]
Denna gången kändes det bättre, mer flyt i körningen. Ändrat om sittställningen lite, sticker inte ut benet lika långt längre bl.a. Gixxern går ju faktiskt att lägga ned mer än busan.![]()
Nästa repa blir det nya sulor och techspec gripsters på tanken. Sen ökar vi lite till.![]()
Denna gången kändes det bättre, mer flyt i körningen. Ändrat om sittställningen lite, sticker inte ut benet lika långt längre bl.a. Gixxern går ju faktiskt att lägga ned mer än busan.![]()
Nästa repa blir det nya sulor och techspec gripsters på tanken. Sen ökar vi lite till.![]()
1:19! Det börjar gå undan nu![]()
Min varvräknare i mobilen fick det till att några var höga 1.18 å 1.18 e 1.18.
Det som blinkar till vänster är bensinmätarn.
Min varvräknare i mobilen fick det till att några var höga 1.18 å 1.18 e 1.18.
Det som blinkar till vänster är bensinmätarn.

Så du minskar tiderna med mer än 4 sekunder per träning T-Bag....
Så efter 2 träningar till så är du om mig och är upp i toppen i R1000 fältet, ytterligare en träning så spöar du de flesta i PRO Superbike.
Själv köpte jag till mig 1 sekund på gelleråsen genom att skaffa en snabbare hoj. Tänk om man hade haft din talang.
Har studerat qungen´s 1.14 varv från den 10/6 och analyserat min egen körning. Så jag har sett vad som krävs.. frågan är ju bara.. Hittar man känslan och vågar man?.
Om det bara räcker med 2 träningar till äre väl bara o ta licens och kvala sen borde väl saken vara biff för en seger i R1000?
Har du några ombord filmer från när du kör på åsen?
Har studerat qungen´s 1.14 varv från den 10/6 och analyserat min egen körning. Så jag har sett vad som krävs.. frågan är ju bara.. Hittar man känslan och vågar man?.
Om det bara räcker med 2 träningar till äre väl bara o ta licens och kvala sen borde väl saken vara biff för en seger i R1000?
Har du några ombord filmer från när du kör på åsen?
).Där är nått som jag funderat på många ggr. När en vanlig svensson ligger och tänjer gränser (rr-bana, crossbana eller vad som helst)... ligger så pass nära gränsen att man kanske går omkull nån gång, så finns det alltid nån som kommer och kör om en som ingenting ändå. Såna personer måste ju ha gått över gränsen flera ggr om kan det kännas som. Det skummaste av allt är att det finns folk som kör om även dessa jeppar med lätthet.Tänk på att ju fortare det går, dessto svårare blir det att kapa sekunder samt att övervinna känslan att nu kommer jag krascha i varje böj kommer att öka i samma takt..


Där är nått som jag funderat på många ggr. När en vanlig svensson ligger och tänjer gränser (rr-bana, crossbana eller vad som helst)... ligger så pass nära gränsen att man kanske går omkull nån gång, så finns det alltid nån som kommer och kör om en som ingenting ändå. Såna personer måste ju ha gått över gränsen flera ggr om kan det kännas som. Det skummaste av allt är att det finns folk som kör om även dessa jeppar med lätthet.
Måste ju bero på materialet.![]()
) - och gjorde att man fick stålsätta sig, klart det går att ta kurvan i den här hastigheten...etc.
! med en sketen hundratjufort hoj!!
Många här med nästan 200hk hojar som anser sig "snabba" på åsen som blir frånåkta av 125:a..(jag tillhör en av dem..),

Där är nått som jag funderat på många ggr. När en vanlig svensson ligger och tänjer gränser (rr-bana, crossbana eller vad som helst)... ligger så pass nära gränsen att man kanske går omkull nån gång, så finns det alltid nån som kommer och kör om en som ingenting ändå. Såna personer måste ju ha gått över gränsen flera ggr om kan det kännas som. Det skummaste av allt är att det finns folk som kör om även dessa jeppar med lätthet.
Måste ju bero på materialet.![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |