Filmer man INTE bör se

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Det finns ju redan en tråd med filmtips men varför inte en tråd med tips om vilka filmer man bör hoppa över. Berätta gärna varför.

Jag börjar:

A serbian film - Visst, vill du se spädbarn som våldtas, kvinnor som får huvudet avhugget medan de knullas bakifrån, kvinnor som får tänderna utdragna och sedan kvävs med en penis i munnen. Barn som våldtas av sin pappa, huvuden som krossas etc etc så kanske det är en film för dig.
Men för normala människor, se för faan inte denna filmen!

Låter ju inte direkt som nån film du hittar på Åhlens eller i hyrhyllan på Hemmakväll.

Jag lägger till Dynamite Warrior i listan. Mensblod, månförmörkelser och oskulder.

Haha, kul film du drar upp med tanke på ditt namn ;-)
Bra initiativ hur som helst. Jag skulle orekommendera "2012" och "drive angry". Svindåliga effekter (speciellt drive angry, jag fattar inte hur den ens kunde ges ut?! whattefuck det är ljusår sämre effekter än vad det är i dom första starwars-filmerna :confused:). 2012 är lite som att titta på en tecknad film fast med skådespelare. Båda dessa filmer har dessutom tunn story som man blir sömnig av. Hjälten vinner no matter what.

In the name of the king.
Jag förstår inte att dom kunde få med Jason Statham, Ron Perlman och Ray Liotta i en så kass film med så dåliga effekter. Ingen av dom är väl A skådisar kanske, men dom borde skämmas!

2012, en film som man tydligen trodde att den skulle funka med bara effekter och totalt avsaknad av manus.
Måste vara sämsta filmen någonsin. Eller är jag bara arg för jag slösade 100 spänn på att se den på bio..:näsblod

Somnade 7 gånger till Sucker Punch, så den kan jag avråda er från att se.

Battle Los Angeles

Känns som en film man sett flera gånger redan. Den funkar knappt som tidsfördriv för en morot.

SATC, SATC2. The Hottie and the Nottie. Göta Kanal 2, 3. Och dylik hjärndöd dynga.

Än så länge har jag inte sätt något sämre än Battlefield Earth. Den tvingades jag ta paus ifrån tre gånger för att orka plåga mig igenom. Det enda märkliga är att jag inte bara sket i resten första gången jag stängde av. Jag antar att det var någon form av "pilla-sårskorpa-beteende" och jag måste nog ha fått för mig att det bara måste bli lite bättre efter ett tag...

2012 är bra mycket bättre än filmer som 10.000BC, Battle Los Angeles och Skyline.

The Human Centipede skulle jag undvika.

Någon som kan länka till "filmer man bör se" tråden?
Sökt men hittar ej.

Andra filmer som jag ångrar jag sett är:
Season Of The Witch med Nicholas Cage.
Battle of Los Angeles.
:mad:

Sex and the City 1 & 2!!! Se upp!

Motivering: Tjejfilm och ingen manlighet återstår efter 30min!

Anything med Paolo Roberto, Steven Seagal, Nuförtiden med Nicolas Cage.
Finns alldeles för mkt skit. Inte minst svensk skit, som JP så väl pålyste.
Pungt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...