Bild & Video Filmer från Slovakia Ring 18-21 apr.

Sportmoppe

Med Lem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
-10 Gsx1250FA -05 gixxer-04 gixxer K1200S(Borta) DRZ 400E
Här kommer två filmer från bandagarna med Zenergy racing o Axxon racing. Är det nån som har fler är det bara fylla på.:)

Här har vi Nuke Race1 + 2 i samma film!!

Kvalitén på filmen blev ju avsevärt mycket sämre när den kom upp på tuben, vettifan vad man gjorde för fel...

Bra kört där phogelmannen! Jag trodde ni snorungar kunde det där med teknik. Skulle nog dela upp filmerna och vad har du för inspelnings läge? Läge r3 brukar funka bäst.:tummenupp

Bra kört där phogelmannen! Jag trodde ni snorungar kunde det där med teknik. Skulle nog dela upp filmerna och vad har du för inspelnings läge? Läge r3 brukar funka bäst.:tummenupp

Jag filmar i 720p med 60fps, vilket kanske är lite onödigt eftersom jag inte använt någon slow motion ändå.

Sen har jag klippt och klistrat i Adobe Premiere Pro, och exporterat som .avi, har experten något annat tips där?

Kör med samma inst. men klipper o så i youtubes egna red prog. Sen så delar jag klippet hit. Det e bara labba prfessorn! Tror det var lite stort oxå.

Det var bara du o jag som finns på Sporthoj som var där nere med kameror verkar det som.... Hamstern finns inte här va?

Jag har två filmer från två race. Men jag suger på och redigera. Och som sagt, kvaliteten suger efter man redigerat med. Kanske skulle prova youtube programmet.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph