Filmer / Bilder

De var ett tag sen man kikade i hans trådar på Svenska Offroad entusiasterna, har har en hel del väldigt nice 500:er... :tummenupp

Här är en läcker motard som min kompis Johnny i Göteborg byggt. Liger 550 cylindern drog med sig en massa moddar av ramen så det är väldigt mycket arbete bakom denna hoj

Snygg! Rothman-färger? Han har fått till en klassisk stil. Jag som inte gillat 2t tidigare, det är ju stenhårt!

ImageUploadedByTapatalk1391890393.840412.jpgImageUploadedByTapatalk1391890407.267903.jpg
Ngt liknande hade varit kul att bygga/ha i garaget, mest för att ta en tur till närmsta fik i ett par snygga pilotbrillor.

ImageUploadedByTapatalk1391956582.946336.jpg
Porriga frästa alu-delar till hojen.. Tänkta till hojen iaf, feltänk av mej men dem pryder hyllan fint!

Väntar på röd eloxerade hjuldistanser sen får det bli en testkörning :yoparty Sen ska det på barkbuster, axelslides och uppsamlingskärl :)

20140210_114459.jpg

20140210_114829.jpg

Inget speciellt men ändå lite gott såhär i vintern !

Jag tycker det är jävligt speciellt, feting Ducatin med riktigt vass förare. Vad långt in i kurvan han bromsar, och vilket tryck ut ur kurvorna!
Riktigt go video.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back