Filmer / Bilder

Åh, ser så gött ut att ge sig ut och köra...

Dags att dubba på nu då när Vintern bestämde sig för att komma i alla fall ?! Får väl se om de blir lite Isåka med innan våren kommer. :banana

Goffen nästa år?!

Han kör inte jättemjukt, men bra höjd iaf! Tycker den blir bara snyggare och snyggare R1 -09, samma med GSXR1000 -09. Snygga maskiner!

Nja jag skulle gärna lära mig stående wheelies men min R1a gillar inte bakhjulsåka alls tänder motorlampan hela tiden då =( "TCS kalibreringen fuckar"

Is kör jag med 500'an. Tror Husan ska renoveras under 'vintern' så att den är i ordning till i vår/sommar. Fick iof med dubbdäck till Husan men jag tror nästan att 500'an är roligare på is :)

Just ja du har en sån med, ja den borde vara bra mycket roligare på isen, har ju testat så... :hihi

Saknar sommarhelvetet!!

Inledningsmusiken var nog inspirerad av detta klipp! ;)

Härliga bilder Wicken! Mer mer mer...
Många som filmar på sommaren men inte mycket som dyker upp här tyvärr.. misstänker att tiden inte räcker till för fler än mig :huvet

Inledningsmusiken var nog inspirerad av detta klipp! ;)

Härliga bilder Wicken! Mer mer mer...
Många som filmar på sommaren men inte mycket som dyker upp här tyvärr.. misstänker att tiden inte räcker till för fler än mig :huvet

Underbar danne, denna hade jag missat?! Alpen tour, så jävla avis....!

Stämningshöjare så här när vinterkylan bitit tag i landet, hörde att dom hade nedåt -40 grader norr om Boden. Fy fan alltså, vet hur sträng den norrländska kylan är. Fast -3 och snålblåsten i stan var inte att leka med heller igår. :hihi

Skön stämmning i klippet, vet inte om de är nått speciellt i själva klippet men får en att längta till våren/sommaren.

Fick hemlevererat lite go saker idag till Hondan:tummenupp Dåliga bilder tillsammans med otvättade prylar ser riktigt taskigt ut.. Men tror det kommer bli bra sen när sakerna sitter på plats:Rockbanan

20140122_225400.jpg
20140122_225422.jpg

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back