Filmer / Bilder

Jaha då var denna så kallade sommar över :gråta!! Efter mycket äventyr med min älskling så är hon parkerad tills vårsolen 2013 visar sig.....
Ja ja bara det går fort, här kommer en liten bild i alla fall:rolleyes:

IMAG0371.jpg

Höst symptomen som slagit till när man postar samma bild flera ggr på samma sida ? :hihi

Haha ja det måste nog vara något sånt =))
Trodde det var en annan bild jag postade längre upp ;)

Men det gööööör inget, för hon är så fiiiin :kär

Jogge: Fin bild! Trevlig tur och två vurpor som gick helt ok. Jag VÄGRAR att ställa in min, det skall åkas till det blir snö! ;)

Sitter å kollar igenom mina favoriter på min gamla ytube kannal. Hittade denna då. Dålig bild men man ser tillräckligt :yoparty

De är nåt ja ska öva på :tummenupp
Någon som sitter på det klippet när de är en som driftar med en hand under någon tävling? Har för mig att ja sätt nåt sånt för några år sen. :yoparty

Edit

Hittade den :yoparty Tror detta är det bästa klippet ja någonsin sätt på tuben :Bugar

Last edited:
ny.jpg

Jag trivs i crosshjälm ;) Ne men va tvungen att testa gopron lite. Fick mitt första släpp idag också.. Spännande:rolleyes:

Du repar ju styrkronan om du har en nyckel som hänger o slänger där !!! Det va inte du som va o tanka vid råslätt för en stund sen då?

Brukar faktiskt ta ut låsnyckeln när ja kör men inte innan. Nae faan inte tankat idag. Va de en röd r1 med? Brukar stå en här ute på gården utan reggskyllt. En 04 eller nyare

Nä det va den gamla modellen med en helsvart förare... Ja min står så gott i vardagsrummet o ser go ut!

Hmm okey. Jävla gottegris:D. Själv ska man ha sin i farmors garaget. Kallt nere i källaren. Några tips på saker ja borde göra? Batteriet ska laddas iallafall. Sen ska ja nog serva den innan. Vågar man ha den uppe på depåstöd bak? Det är från biltema men satt på såna adapters så de passar på bobinerna på svingen eller va de heter?

Och vilken olja rekomenderar ni?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...