Filmer / Bilder

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Den där Gul/Svarta hade dom på Höstrean på Bike, 3995:-

Själv ska man nog beställa 2 julklappar till sig själv snart. Vet dock inte vilken man ska ta av hjälmarna ?!
De står mellan följande:

Arai Chaser Jolly Roger
4900_Arai_Chaser_Jolly_Roger_Hjam-FS_1122.jpg

XR-1100 Hadron 2
Shoei-XR1100-Hadron-1.jpg

X-Spirite II Kagayama
Shoei-X-Spirit-2-KAGAYAMA-3.jpg

De lutar mest åt Kagayama hållet... Blå/Vit jööö...

Sen blir de dessa stövlar TCX R-S2 i svart

TCX-R-S2-Boot.jpg
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Jag plockade på mig ett ryggskydd, ett par handskar (och ett par handskar åt en polare) samt provade igenom samt lärde mig det mesta hjälmar har att erbjuda hehe.

Kommer bli en Shoie för min del, troligen XR 1000 eller X-Spirite II. Satt klockrent på min fagra skalle :hihi

Skinnställ hade dom väl egentligen bara ett snyggt där (Berik, helställ), tyvärr röd/vitt och inte i närheten av nätets priser trots rea så min plånbok blev inte så lättad trots allt.
 
Last edited:

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Jag kör med xr-1100, riktigt nice hjälm! Blir som en tornardo i hjälmen när man öppnar alla spjäll, riktigt skönt en varm sommardag!
Jag har inte så mycket att jämföra med, men brusar nog lika mycket som alla andra hjälmar.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
P1030728.jpgP1030725.jpg
blåmärke och svullnad börjar förvinna, fattas bara att rygg, axel och knä ska bli bra.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
576520_4099927249779_492910887_n.jpg

Tvättade hojen för första gången igår. Var skit rädd sen när jag skulle åka hem att jag inte skulle ha nåt fästa i däcken.. Så jag gav jobbar kompisarna en liten fuckyou burnout :hojbusa
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500

En rätt bra film om Bubba om någon vill se. Kollade själv igenom 10 minuter men sen så är jag lite mer speciell också än vad ni andra är :hej
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Intressant klipp om nån man inte hade minsta koll på, lätt galen, där kommer "full ös medvetslös" bra in i bilden.

Stört att de finns platser inom sporten där dom anno 2007 anser att vissa sporter bara är för vita. Jisses... :va
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Intressant klipp om nån man inte hade minsta koll på, lätt galen, där kommer "full ös medvetslös" bra in i bilden.

Stört att de finns platser inom sporten där dom anno 2007 anser att vissa sporter bara är för vita. Jisses... :va

Verkligen..sen är det ju jävligt synd att han ser/såg på sig själv som "diffrent" när han väl kom upp i dom stora tävlingarna. Staterna verkar vara rejält skruvade på just hela den där rasgrejen, ren idioti om man frågar mig!
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Vaa har du inte sätt bubba innan? :va
Han som är känd för alla scrubs ;)
Kan tipsa om att kolla alla andra klipp med han. Han är verkligen craaazy :yoparty

Edit: Han är i grund och botten en riltig 2takts kung ;)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
SÅ har man klipp och klistrat ihop en kavalkad från Ränneslättsloppet Öppetspår 2012... Bjöd på de ena och andra.. Nästa ggn är man själv med och kör, Fanns en 500:a med i år oxo så klart du ska ta och rasta din 500:a nästa år K-man... :hihi



Nu ska man bara ladda om bössan för ett bra ihopklipp till SH partyt, se om man kan få tillräckligt många bidrag så man ska ha lite prisutdelning ?!
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top