Filmer / Bilder

wth jag kan inte kolla på klippet för att det är säker i det som är upphovsrättsligt skyddade :död

Snyggt klippt, men varför har du en trollkarl, en fönsterputsare, några hotellanställda mm? Bättre utfyllnad finns ju, även jkpg relaterat. Vyn uppifrån gillar jag, blir spännande att se slutresultatet!

Snyggt klippt, men instämmer med Goffe om utfyllnaden.
Använd hoj relaterad utfyllnad tycker jag i form av något bildspels klikpp i hop med musiktakt eller klipp från när alla står still o tjötar tex..

Kul! Det är på gång! :tummenupp

Jag brukar tänka på hur klippen känns i kronologisk ordning. Körning, kurvtagning, parkering?!?, sen wheelies... Inte fel att inleda med flygbilden över stan t.ex

Varför blev wheeliescenerna randiga? Konstig interlace eller nåt?

Aja, det är på G iaf och korten låg i lådan igår. tack :)

Jag har massa mer mtrl till film om någon är intresserad.. min FTP strulade så har inte fixat det.

Jag vill ha material, har tänkt att dra förbi K-man när tid finns, men tankar gärna ner en del så man har till filmen jag jobbar på =)

Lerutis, kolla om du kan lägga på ett interlace-filter på de klipp som det blir ränder på.

Finns de en FTP man kan ladda till så har jag en hel del HD film från den handhållna. Annars får jag lägga de på ett minne och ta över till någon ?!

Jag har i bästa fall 1 Mbit uppladdningsfart och 30 GB material. Härifrån får ni ta det på pinne eller låna SD-korten, men gör det snarast. Vill ju ha korten till annat snart.

Jag gjorde en annan film idag men hann inte ladda upp till YT. Ljudeffekterna bråkar med mig. Jäkligt rolig blev den iaf :D Ni får se imon

Last edited:
Oj inte ens tänkt på det var ränder, säkert något interlace shit som ni säger, blir som det ska när allt är klart sen =)

Nu är FTPn uppe..

Edit.. nu vart det många FTP.... ?

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...