Filmer / Bilder

Hittade en gsxr 750 som var stuntmoddad redan för en vettig peng med motorskydd (rör ram) som väckt lite ha känslor i mig... :hihi

Jepp visst blir man sugen på en shoppa en smidig 600-kubikare som tål lite marksyning. Sen behövs det väl en del moddande för att få till reglage och grejer så att den blir mer stunt-vänlig men man måste ju ha en hoj till att börja med. Man kanske skulle göra som Goffe och gå och vinna på Lotto :tummenupp

Jag köpte en trisslott. 100 kronor närmare blev jag iaf :banana

Ja är så sjukt sugen på att köra bakhjul nu. Och som många vet har jag bara en "geggmoppe" som sh folket kallar det. Men tänkte öva lite på mummalandet:hihi på avstängda vägen på gamla e4an någon dag.

Har ju inga motardhjul kvar så får köra med crosshjulen men de går lika bra det.
Ingen mer som vill utmana sig själv med att försöka skrapa bakskärm? :yoparty

Last edited:
Fel tråd för det inlägget Biddarn ;)

Men videorelaterat: Nån som vet var mina youtubefilmer bäddas in/länkas nånstans på Volvo.com ? Jag hittar inget forum/närmare länk. Det är helt ok men jag är bara nyfiken. Vill ju se vad som sägs :)

Veckans bild

HDV_0897garageport_s.jpg

:rofl Du höll i dig bättre än han vid 2:30 iaf :D Jag hörde inga flickaktiga skrik heller :7peta ;)

Hörrni... Blire nån wheeliefilm nån gång LR?

Hahaha älskar hans ansiktsuttryck vid 2,38 ;D

Saken va att de gick så fort så jag fick inte fram några skrik:tummenupp

Ja :D

Inte för att vara den men jag sitter lite då å då när jag hinner och klipper och meckar :) blir färdigt när jag är nöjd, det fina är att det kommer bli najs pga att man bara klipper när man känner för det och då sprudlar inspirationen!

Tycker han inte låter riktigt mustigt på filmen.. Kanske ska fixa öppnare pipor?
Ska boka tid på Jensens slangarskola så fort han har tid!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph