Filmer / Bilder

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Visst distar ljudet lite i min film? Jag ska nog rendera om den och kanske lägga den på Vimeo.
YouTube har spärrat den för mobila enheter igen. Bastards
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Hojen avställd så då får man roa sig med annat. Åkte till Sävsjö skyttecenter i kväll för att skjuta lite pistol (inomhus, varmt och med målskjutningsdatorer) Det gick över förväntan eftersom jag inte skjutit just någonting de senaste tre åren. Bättrade mitt personbästa med tre poäng och sköt ett resultat som hade räckt till topp 10 i årets SM :)

Megalink479.jpg


479p av 500 möjliga. 10'an har två ringar och är stor som en femkrona. 25 m till tavlan från skjutplatsen.
 
Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Det stämmer :) Känner även att jag inte får lägga på mig några mer kilon nu om jag ska få på mig ryggskydd till våren :D
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Det blev lite annan typ av action idag :) Det är jag som har GoPro'n i pannan. Landin i beige jacka

http://youtu.be/K59kRKZHDbM

Ser vansinnigt kul ut. Det rycker rätt bra i avtryckarfingret nu. :) Har inte skjutit på över ett år, men saknar det som fan. Fast jag pysslade bara med precision och snabbskytte. Det är något speciellt med krutdoften. :)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Lägger upp lite Extrem enduro i brist på aktivitet i Jkpg delen nu under höst/vintern.
Ser nice ut men jäklar va jobbig Carl's Diner ser ut, skulle kört ihjäl sig D1r3ckT !! :hihi

 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
9644_4321867558148_729394171_n.jpg

Tog steget idag och kapade bort skyllthållaren. Tycker själv att det blev bättre än original. :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
20121119_174931.jpg

Så ser det ut just nu. Får se om man kanske köper en undertail någon gång kanske. Och då måste man ändå kapa i denna tydligen för att man ska kunna sätta undertailen utanför. Så nu är första steget gjort iallafall :)
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2

Macau GP måste vara ett av de hårigaste racen under året, lite mer civiliserat än Isle of Man men galet nog. Avåkningszoner, nej tack :3freak
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Damn de var tight på den banan större delen av tiden, har nog inte tittat på nått race därifrån tidigare. Men de finns dåligt med marginaler och bara staket/plank eller stenväggar/murar.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Gus Scott från Engelska Performance Bikes körde Macau för några år sen, missade lite i en bromsning och valde att ta depåinfarten som låg precis där för att få några meter extra bromssträcka. Tyvärr räckte inte det och han smackade in i räcket och flög själv ÖVER detsamma, rakt ut i sjön! :D Låg där med nån bruten arm tror jag och var lite svår att fiska upp pga brant stensatt ramp/kant...

Leca-hav eller riktigt hav? :crash
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top